2008-05-17 Lördag. Alla gillar födelsedagar!!

Veckorna går så snabbt numera, man hinner knappt med någonting. Denna veckan har jag vart uppbokat nästan varenda sekund dygnet runt.

Måndag: plugg med Hanna och Ida. och sen lite david också! :) Hanna sov hos mig.
Tisdag: Flex. I skolan på förmiddagen för seminarium i religion, historia och psykologi. Åkte till torp med Ida på eftermiddagen, jag köpte en kjol, en klänning, ett linne å en tröja :) på kvällen gick jag en promenad med Sofia :) Efter det gick jag hem till Ida igen å hjälpte henne att städa sin garderob. Det slutade med att jag fick två påsar kläder med massa kläder. 
Onsdag: Fikade jag med Victor, David och Petter efter skolan innan jag gick hem till mig å stoooooooorstädade hela min stora lägenhet. På kvällen gick jag en promenad med Ida.
Torsdag: Filmkunskapspluggarkväll med Ida, Hanna, Jesper och Victor. Hanna och Ida sov hos mig.
Fredag: Punktkväll med Sara, Melanie och Hanna:) Punkt å punkt vet jag inte, men vi hade kul och som vanligt skrattade vi mest åt Sara :) Sedan kom Ida och David och vi spelade massa spel. Och ALLA GILLAR FÖDELSEDAGAR!!! Så är det bara! Alla som säger något annat har fel! Hanna sov i alla fall över hos mig i natt med. 

Denna veckan har det varit alldeles för mycket Ida och Hanna och alldeles för lite Linnéa! Nästa vecka måste bli ändring på det!

Nu är jag hungrig! Hoppas på god maaat, annars blir jag arger!
Pussheeeej trevligt helg (det rimmade sådär va?!)
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hiho

2008-05-17 @ 19:22:57
Postat av: sara

haha!! vad är det för fel på folk som inte tycker om födelsedagar och istället tycker om sniglar i vitlökssås? Men det roligaste man kan göra är ändå att åka tåg över öresund:D

2008-05-18 @ 10:41:37
Postat av: Signe

fast AAAALLA gillar faktiskt inte AAAALLTID födelsedagar..!

2008-05-18 @ 13:08:11
Postat av: Amanda

Sara: Vi måste åka tåg över öresund nångång :D haha
Signe: ALLA gillar FÖDELSEDAGAR, å alla som påstår nåt annat har FEEEEEEEEl!!

Postat av: Dave

Fast är det så?

2008-05-18 @ 22:43:32
URL: http://daxfotboll.blogg.se
Postat av: Idaaaaaa

Haha, jag undrar hur många ggr mitt namn nämdes i texten :S Och jag undrar hur ajg egentligen stod ut! ;) Pusssssiiiiiipussssss<3

2008-06-16 @ 00:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback