2008-05-14 Onsdag. Sarri :)

Det är onsdag idag och just nu sitter jag och väntar på att spanskan ska börja. Eller inte väntar, men, ja ni fattar. Jag hatar spanska, nästan mer än jag hatar engelska. Men snart slipper jag båda ämnena. Eller jag hoppas att jag slipper dem nästa år, om jag klarar ett G.

Bredvid mig på min högra sida sitter en Hannakällén och en Robert. På vänster sida sitter en Sara, en Sara Hansson! Henne brukar vi kalla Sarri ibland. Sara är antaligen en av världens roligste människa, till exempel i måndags. Då satt vi ett gäng runt ett bord och hade ett rätt seriöst samtal och stämmningen var ganska spänd. Sarri hade inte riktigt varit med i samtalet och helt plötligt kommen hon med kommentaren "Har du en extra familj?" Det låter kanske inte så roligt såhär, men jag lovar att vi skrattade allihopa. Sara har en förmåga att prata innan hon tänker och ibland, och det gör att vi ofta skrattar, inte med henne, utan åt henne!  Det finns massa roliga saker man kan berätta om henne, jag har hört ryktas om läckande flaskor och vårderby. Sara gör helt enkelt hela vår skoldag mycket bättre! =) På fredag ska jag träffa Sarri, tillsammans med Hanna och Melanie! :) Vi ska ha punktkväll, innan vi går till skeppsviken och jag vet med all säkerhet att vi kommer skratta lika mycket åt henne som vanligt åt allt roligt hon säger. Det roliga med Sara är också att hon gillar att läsa min blogg så idag ville hon att jag skulle skriva ett inlägg och när jag frågade om vad jag skulle skriva om sa hon "Skriv om mig"  Så här har du Sara, ett helt inlägg om dig, vår roliga klasskompis Sara Hansson! Du gör inte bara vår skoldag, utan hela vår vardag mycket roligare! :)

<3

Kommentarer
Postat av: sara

aaaw!! du är så söt love you!!

2008-05-14 @ 11:58:40
Postat av: HannaKällén

vilken hyllning!:D men jag kan inte annat än instämma! Sara "Sarri" Hansson är vår allra roligaste klasskompis=)

2008-05-14 @ 11:58:54
Postat av: Signe

haha jaa det finns nog ingen man skrattar mer åt(åt, inte med..) än sarri!

Postat av: Dave

Smör i frysen! Har du hört den?

2008-05-14 @ 18:41:42
URL: http://daxfotboll.blogg.se
Postat av: Amanda

haha, smör i frysen har jag hört talas om, men jag minns dock inte historian bakom.. berätta! :)

2008-05-14 @ 19:26:52
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: melanie

aaa hon gör verkligen skolan såå mkt roligare :D !! :)

2008-05-14 @ 21:37:31
Postat av: melanie agäään

btw, är det nån som har något punkt än??? :p

2008-05-14 @ 21:38:31
Postat av: Amanda

Du har massa punkter hoppas jag! :) annars får du inte kma ;) haha

2008-05-14 @ 22:12:29
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback