Flexdag

Idag började vår älskade flexdag, äntligen. Det känns som att jag kanske klarar denna perioden med, tack vare flextisdagarna! :) Jag har varit hos Ida och vi har pluggat, inte så mycket som vi skulle behövt, men lite i alla fall. Vi var ute i solen och tog oss en promenad med. Och åt köttfässås å spagetti idag med. Det kan man aldrig tröttna på :P

Nu har jag sett på Gossip Girl och nu I huvudet på Gynning. Gossip girl är det bästa som finns just nu, det är det man ser framemot hela veckorna.. Haha, tönt, jag vet ;)

Bion igår var riktigt bra tycker jag, en sån där vanlig mysig film =) och visst var den sorlig, men man som jag är fällde jag inte ens en tår, okej, kanske en liten liten i smyg då. Men verklige, det  är en film jag rekomenderar! Se den!

Förövrigt saknar jag Linnéa i Uddevalla, det är tomt utan henne! Även fast vi inte ses varje dag blir det så konstigt när hon inte är här. Men på fredag får jag förhoppningsvis se henne en liten stund.

60886-114
Jag är den bästa du vet, eller hur?:P

Kommentarer
Postat av: linnéaspindel

ååå.. nu vill jag ta nästa tåg ti uddevalla och sova i din soffa. Du är den bästa som finns!

Postat av: Amanda

När du kommer tillbaka till stan ska du bo på min soffa i en vecka, eller så bor jag hos dig, din säng är skönare ;) haha

2008-03-04 @ 21:52:13
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback