Dagens..

Dagens låt - Alicia Keys- No one
Dagens frisyr - uppsatt i en slarvig hästsvans
Dagens klädsel - mysbyxor å tröja
Dagens händelse - åka till stan igen (jaa, ni fattar vilken rolig dag^^)
Dagens planer - plugga, äta slöa och åka till stan igen
Dagens vill ha - Mer tid
Dagens saknad - Linnéa Spindel
Dagens drog - Sömn
Dagens tråkigaste - Allt? ;)
Dagens måste - Plugga -.-
Dagens dricka - Mjölk
Dagens köp - Inget
Dagens roligaste - Antagligen träffa Linnéa på tåget :P
Dagens mat - Lasange
Dagens mående - Trött

JAG HAR TRÅKIGT!

Kommentarer
Postat av: amanda jag saknar diig som ett jädra as

AMANDA... JAG SKA ÅKA BIL IN TILL GBG :( JAG SOM VILLE TRÄFFA DIG!!!!!!!!

2008-03-09 @ 15:20:10
Postat av: Amanda

Ät bajs!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback