Valsituationer leder till ångest!

Denna veckan har varit hektisk och jag har inte hunnit att skiva förrän nu. Mycker plugg men alldeles för lite gjort. Svenska- och religionsprovet är iallafall gjort nu och idag hade jag och Hanna även vår gympalektion. Vi fick bara fina ord av våra käre gympalärare Jörgen. Det är rätt kul att i nästan alla ämnen på vår skola är lärarna stenhårda på betygen men inte Jörgen inte ;) haha. För honom är det lätt som en plätt ^^ Fler lärare som honom borde vi haft!

Igår åkte jag och Ida till torp för att komma bort från plugget, Ida gjorde slut på massa pengar men jag gjorde bara slut på lite =P Jag och Ida unnade oss en pizza när vi kom tillbaka in till stan. Ida var iallafall värd det, eftersom hon tränat en massa. Men jag är lika lat som vanligt.  Vi hann med att plugga lite innan jag gick till Linnéa, jag skulle nämligen sova där eftersom pappa sov i min lägenhet. När jag kom dit var Linnéa massa trött, men sedan när klockan blev mer blev hon pigg som en ananas. Vi tjötade en massa och snackade mycket skit. Det gillar vi =) haha. Förövrigt älskar Linnéa mig mest, så den som närmar sig henne utan tillåtelse lär jag stycka levande ^^ Så det så.

Jag kan inte bestämma mig hur jag vill göra imorn, stanna i stan och festa eller åka hem och slappa med pappa och Anton? Det låter rätt lockande båda två=P fast 80-tals fest verkar iofs lite roligare just nu.. aja vi får väl se.. det är som existeisalismen säger (eller va den nu heter) valet leder till ångest ;) haha

Nu ska jag inte plugga ett dugg uatn gå och sola med Ida (Linnéa dissade oss för sina andra vänner) och sedan kanske vi hyr film eller nåt sånt =D

Over and out
Amanda <3


Kommentarer
Postat av: linnéa

pigg som en... som en Ananas? hahaha.. due
rolig du:P
självklart älskar jag dig mest.. Vet du väl.. Always and forever ;D my little hallonpaj

Postat av: Hanna

HAHAHHAHAH pigg som en annanas:D den liknelsen var ny;) och du ska inte säga att jörgen är snäll, det var VI som var grymma helt enkelt! hahah XD

2008-02-28 @ 18:03:27
Postat av: Amanda

Vem har sagt att en ananas inte är pigg tänkte jag.. Fast fan, jag skulle skrivit "pigg som en gris" det har varit roligare ;) jaja, man kan ju inte va roligast jämt =P

Always and forever blåbärssoppa :)

2008-02-28 @ 18:03:48
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Till Hanna, det tidigare var till Spindel om ni inte fattade det

Jörgen är snäll, men det beyder inte att vi inte var grymma iaf ;)

2008-02-28 @ 18:05:27
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback