En lista.

Fem SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? - ja tack!
2. Skulle du vilja väga mer? - nej mindre
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/ hade någon? - jaa eller ledsen i alla fall
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - aa
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - alltid :P

Tio KAN:
1. Kan du röra på öronen? - nej

2. Kan du slicka dig på näsan? - inte ens nästan
3. Kan du kolla i kors med ögonen? -  noo
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Det hoppas jag
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - om jag sover i alla fall
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - aa, det kan jag väl, fast jag får roligare med ;)
7. Kan dina vänner lita på dig? - jaa, det hoppas jag väl
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - nja..
9. Kan du suga? - haha, vad? ;)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Tror inte det ;)

Elva HAR:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - har hänt
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - jaa
3. Har du syskon? - ja, en bror
4. Har du någonsin haft sex med någon? - nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - kanske om något litet obetydligt
6. Har du varit full den här månaden? - japp :)
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - aa lite
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
9. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - Funderat har jag väl, men jag skulle ju inte vilja direkt
10. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? -
11. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej

Tjugo VEM:
1. Vem är din bäste vän? - Neapea
2. Vem älskar du? - Min familj och  mina vänner
3. Vem hade du senast sex med? -
4. Vem vill du bli full med? - Linnéa och Ida
5. Vem är den bästa artisten? - Vet inte, Winnerbäck kanske?
6. Vem pratade du senast i telefon med? - Sara :)
7. Vem har du en liten crush i? -
8. Vem är snyggast i hela världen? - Killen i dagboken och Chad Michel Murrey
9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? - Mamma och pappa, eller till nån bra fond, typ cancerfonden

10. Vem är snällast i världen? - Lilla Linnea antar jag
11. Vem är din bästa kompis? - Men jag har ju redan svarat, det är fortfarande Linnéa
12. Vem vill du prata med? - Hannakällén
13. Vem sov du senast med? - Linnéa Spindel :P
14. Vem såg du senast full? - Dom på festen sist vecka
15. Vem vet allt om dig? - ingen vet allt, men Linnéa vet mest :P
17. Vem kysste du senast? -
18. Vem kramade du senast? - Johanna
19. Vem kan berätta allt för dig? - Alla som litar på mig.
20. Vem kan du berätta allt för? - Linnéa och Hannakällén


Kommentarer
Postat av: spindel

4. Vem vill du bli full med? - Linnéa och Ida

SÅÅÅ RÄTT, snart får vi supa oss redlösa;) haha, okej, jag överdrev.. men festa iaf;)

Postat av: Amanda

På fredag?! dricka, men bara lagom! =P

2008-02-24 @ 21:31:02
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Hanna

hahaha^^ kul lista faktskt ju!:P kanske snor den, lite!(A)

asså, tror inte blogg är något för mig.. snor den till bdb istället:D

2008-02-24 @ 21:44:01
Postat av: Signe

Nu har jag blogg igeeeen!!

2008-02-27 @ 11:55:29
URL: http://ellikamaria.blogg.se/
Postat av: Hanna

det är kass att man inte kan svara på folks kommentarer "bilddagboks-style" menmen.. Du betyder i vilket fall galet mycket för mig amanda

2008-02-27 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback