Alla hjärtans dag.

Det har hänt nåt otroligt, igår hade jag hela 7 stycken unika besökare. Det mina vänner, betyder att jag är på väg upp mot toppen, upp mot Blondinbella och alla andra. Se upp, snart är jag ikapp hennes 16000 unika besökare ;) haha  

Det är alla hjärtans dag idag. Och jag tycker ändå att jag haft en bra dag. Okej, bortsett från Konfliktlösningen. Religionen var helt okej, och vi var så seriösa i min grupp ;) Idrotten var väl okej, Ida och Melli gjorde det bra och jag fuskade inte en enda gång ^^ haha. Konfliklösningen var lika trist som vanligt, och de anda var lika korkade som alltid.

Efter skolan hade jag och Ida planerat att sola, men Jesper och David tjatade med oss på dejt på Pita ;) haha. Man får ju passa på när det är alla hjärtans dag. Så jag, Ida, David, Jesper, Victor, Lina och Filip var där och åt. Jag år pita, med kyckling och guacemole :) Det var gotti. Efter vår trevligt måltid begav sig jag och Ida till solariumet. Det var skönt att sola och rätt välnbehövligt om man säger så. Inte för att det syns så mycket, men i alla fall. Jag gick till Linnéa efter det och plötsligt fick hon med lust att sola, så jag följde med som moraliskt stöd, fick ju vara snäll dagen till ära.

Nu har Linnéa just gått hem och jag har precis duschat. I morgon blir det fest =) wehoo massa skoj hoppas jag det blir! Sedan ser jag framemot en slappishelg. Vi ska vara hundvakt i helgen så äntligen får jag leka med Jolly igen! :)

// xoxo, you know you love me <3 ;)

Kommentarer
Postat av: spindel

you know you love me? ofta....^^

Postat av: Amanda

Gossip girl, Linnéa, säger det dig nåt?

2008-02-15 @ 18:09:43
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Linnéa

nej..... -.-

2008-02-23 @ 15:54:02
URL: http://linneaspindel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback