Bara sådär.

Jag har inte skrivit på ett tag, har haft så förbannat mycket i skolan. Å jag kan med stolthet berätta att Amanda varit en riktig pluggis denna veckan. Pluggat till sena kvällar nästan varje dag. Nu sitter jag med min relgion som ska vara inne imorn, jag är klar ska bara läsa igenom den. Samma gäller svenskan som också ska in imorn. Däremot har jag inte ens öppnat geografiboken fast jag ska ha ett g prov imorn för det jag missade i fjällen. Får väl berätta för henne att jag inte hunnit denna veckan, trots att jag varit en pluggis. Fick tillbaka hate göteborg idag med, å det gick bra =)

Kommer antaligen inte skiva på ett tag nu, imorn åker jag till Hanna med massa folk kommer tillbaka till stan sent på natten och åker hem till Grind tidigt på lördag. På lördag eftermiddag åker jag in till stan igen eftersom jag ska på födesedagsmiddag till Jennifer :) Tidigt på söndag åker jag tillsammans med de flersta öp 2:orna till Trysil =D Ska bli så kul, det är vi fan värda alla öp-nörds, så som vi har pluggat denna våren. Eller sen vi började öp har vi pluggat röven, så de är vi fan värda! :)

Ha det bra här hemma! För vi kommer i alla fall ha fett kul i norge :)

Kommentarer
Postat av:

Hur länge ska ni vara borta :) `?

2008-04-04 @ 00:04:21
Postat av: Amanda

vi kommer hem på torsdag! :)

Postat av: din spider

blä på ÖP-folk ;) hiho, needå

2008-04-04 @ 16:58:05
Postat av: Dave

ÖP(L)

2008-04-05 @ 23:05:48
URL: http://daxfotboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback