2008-04-22 - Blogg, vår och teoriprov

Jag hatar min blogg, vet att den är ful och fel just nu, men jag orkar bara inte ändra. Jag hyr in nån, seröst, som kan fixa det år mig. För jag hatar det :P haha. Så snälla människa, hjälp mig?! :)

Det är vår nu, verkligen vår på riktigt. Jag önskar det kunde vara såhär alltid. Bara kunna sitta i solen och äta glass med alla skolkompisar! Jag har gjort det i två dagar nu, suttit i flera timmar i solen och bara glassat. Det är fanimig livet det! :) Haha.

Idag var jag mjed Ida och när hon gjorde sitt teoriprov. Efer en minst sagt knäpp bussresa, med trafikolycka och massa telefonsamtal, kom vi fram och medan Ida satt och skrev provet skulle jag plugga, men jag var så nervös för henne att jag knappt fick nåt gjort. Ida var i alla fall bäst och klarade provet helt utmärkt.

Jag saknar Sofia, mycket. Nu vill jag bara sitta med dig i solen, äta glass och bara snacka skit. Hoppas vi snart ses, min soffipropp <3
Förresten, älskar jag denna bilden på Sofia :)
60886-100

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar dig mandis som fan! Kan vi inte kolla upp något datum som vi verkligen fastställer så det inte dyker upp något emellan:/? Kom till Sinclair på onsdag, jag håller i en filmvisning, haha!
Jag tycker att din layout är fin jag :)
älskar dig!

Postat av: Amanda

Jaa, det måste vi göra! annars kommer vi ju aldrig få tid att ses.. -.- Onsdag, vilken tid? å va är det för nåt du ska göra??
älskar diiig

2008-04-24 @ 23:23:34
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Sofia

neeej jag vet :( Blir det Skeppsviken på valborg förresten?
Jag har satt upp affischer på eran skola.. sitter i två av studielandskapen tror jag:P kolla där=)
Kärlek

2008-04-26 @ 23:08:04
URL: http://precis-som-romeo.bloggspace.se
Postat av: Amanda

jag tror de, om det inte blir dåligt väder.. för er då??
Okej, då ska ju kolla på måndag! :)

2008-04-27 @ 10:59:59
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback