Hur mycket jag än ger, så letar blåa ögon alltid efter mer

Idag är det fredag, sällan har det känts så skönt och välbehövligt med heeelg. Jag har vart småsjuk hela veckan, hostar och har mig.
Vi har haft projekt denna veckan. verkligen tråkig, energi, våran grupp har haft biobränsle. *spy* Men idag ska vi iallafall redovisa, och alltid är det sammam sak när det är någon redovisning, -folk springer omkring och stressar ihop det sista, utskrivare strejkar och överallt så hörs det svordomar från folk där saker inte blir som de ska. Min grupp är klara, allt är utskriver och nu ska allt bara fastna i huvudet så vi kan redovisa och diskutera om det. 
  Efter skolan så ska jag träffa Linnéa, vi ska åka till torp och handla paket till nåra födelsedagsbarn. :) Jag har inte träffat Linnéa på länge känns det som. Eller vi kankse liksom har setts å så, men vi har inte "umgåts" på länge iallafall. Eller okej, det kanske inte var länge sen, men det känns så iallafall. 
sen ska jag åka hem till Grindet :) Hem till mammi, pappi och broder, och ikväll ska jag umgås med dem å bara slöa framför tv:n. och imorgon ska vi fira Sara å Jennifer som snart fyller år : ) Mysigt ... :D

Inatt sov Lilla Linnea hos mig, vi (linnea) lagade god mat och när vi gick hem från skolan kändes det som om detg var vår i luften. Inte finns det väl någon årstid som är så längtat som våren. Jag älskar våren :)
Nu ska jag öva klar på redovisningen. See yaaaa   

Kommentarer
Postat av: Linnéa Spider

haha, erkänn att det var lilla Linnea som lagade maten ;)?
ses sen babe <3
älskeri

Postat av: Amanda

Vadå? menar du att jag inte är bra på att laga mat eller? :P jaa, okej, det var hon som gjorde den,. men jag dukade faktistk.. :P å va trevligt sällskap :P så jag är inte så dålig ;)

2007-03-09 @ 12:25:52
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Lisa

"SLUTA Hosta !!!" Haha vem sa de?? ;)haha de va lite kul faktiskt ;) Hoppas du blir frisk tills i morron :D Ses då! :D Pussssar

2007-03-09 @ 17:19:07
URL: http://anderssonlisa.blogg.se
Postat av: Amanda

haha, kul va de, fast lite pinsamt oxå.. Jag gjorde det faktiskt inte med mening ^^ haha, vi ses imorn:D då ska jag försöka hosta mindre ;)(L)

2007-03-09 @ 19:43:06
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback