Allt det där vi minns.

Det är onsdag och jag är  skolan. Egentligen slutade vi klockan 12 men jag är kvar i skolan för att få plugga lite, eftersom jag inte kommer göra nåt hemma i eftermiddag. Tiden börjar rinna ut för att hinna klart med fördjupningauppsatsen :/
Jag var i matsalen och åt sen gick jag, Hanna, Ida och Sara och drack milkshake i solen. Så inte förrän nu har jag kommit till skolan och mitt msn cpar gärnet. Jag som så gärna skulle velat prata med min Linnéa. Nu var det så länge sen vi träffades att jag inte minns när det var. egentligen hade vi bestämt att vi skulle träffas imorgon, men hennes lilla ebbis har blivit sjuk så vi får träffas en annan gång istället. Trots att jag saknar henne bajs mycket nu. 

Igår var vi å badade med skolan, egentligen skulle vi simma å skit men så hade det blivit dubbelbokat så vi fick vara med på vattengympa med alla pensionärer. Men det var rätt kul måste jag påstå :P   
Imoron är en bra dag, våran franska är inställd, så det ska blir slappt :)


60886-116

Allt det där vi varit med om, alla gånger vi skrattat så vi inte kunnat stå, alla de minnen vi delar.
Jag behöver bara säga några småord för att du ska minnas:
Vatten på golvet
majskolv
Prickekorv
existera
norska metrar
morötter
madrasskonkning
surön
Minns du? 

För att varje stund med dig är ett minne för mig <3
Lova att du aldrig förvinner ifrån mig?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHA.. alla dessa minnen vi har, hjärtat.
Jag kommer aldrig att lämna dig, det hoppas jag att du förstår <3

För varje minnen, är stunder med dig.

Postat av: Amanda

faan va bra för jag kommer inte lämna dig heller ^^

2007-03-29 @ 08:46:17
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback