Vem bryr sig om mitt tråkiga liv?




Idag har varit en mysig dag.. den mysigaste på väldans länge, Sara var me mej å min familj i Norby å  shoppade  ^^
Jag köpte en massa saker, som jag inte orkar nämna här.
Dessutom var de massa störande expediter som knappt kund nåt.. seegt ;)
När vi var på väg hem ringde far min å hörde om inte jag å sara vill me å se på mopeder.. Jättekul tänkte jag.. men man såg lixom hjärtana som börja lysa i Saras ögon, så jag följde med snäll som jag var :P

Annars har allt varit bra sen jag skrev sist, nyår var kul å allt  sånt. jag sov hos lillalinnea den natten men  åkte hen ganska tidigt för att jag va tvungen att hinna fira Hampus innan han skulle hem,, han fyllde nämligen 8 år :O;)

Imorgon ska jag åka till den stora staden Högsäter och till Hanna. Vi ska nämligen ha filmkväll med Isabelle, David på kankse Jesper.
Egentligen skulle jag har åkt buss dit, men eftersom vägen är paaaj så sa mamma att hon kunde köra mig upp så kunde jag ta bussen hem istället. Dessutom fick hon då chansen att hälsa på sin gamla mormor som hon faktiskt inte gör så ofta..

Snart börjar skolan igen. visst ska de bli kul att träffa alla igen, för visst saknar jag dem ;)
mern okar skolan lixom.. orkar plugg..
men nu ska jag inte tänka så eftersom mitt nyårlöft var ju just att låta skolan komma i första hand.. för jag bara SKA ha bra betyg innan skolan slutar i sommar. om jag så inte ska ha tid me annat denna våren..

Men innan skolan börjar ska jag hinna träffa min Sofia, som jag saknar så mkt.. Jag har varken pratat eller sett henner på Gud vet när ^^
Sen vill jag hinna träffa Johanna me, för vi har faktiskt besämt att vi ska gå på bio tillsammans..

faan va jag skriver om onödiga saker... vem bryr sej om mitt tråkiga liv?

Kommentarer
Postat av: leiinneea

ja, kul. ses i sommar då.

Postat av: saris

Jag tror att ditt nyårslöfte kommer spricka ganska snart (gällande det med skolan).
För jag kommer då se till att du inte prioriterar skolan framför mig.. :o:Å

Tack för idag =)
Pussssar, älskish

2007-01-02 @ 21:27:35
URL: http://danielsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sara: jag tror du känner mig för väl, för visst vet jag lika väl som du att mitt löfte inte kommer hålla längre ön en vecka.. men WTF jag VILL faktiskt ha bra betyg..

2007-01-02 @ 21:59:38
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Linnéa

okej, ha så kul då. ses i mitten av juni sdå, om du inte ska gå i sommarskola? ; )

2007-01-02 @ 23:06:53
URL: http://spindel5..blogg.se
Postat av: Amanda

å du vet väl oxå att jag inte kommer klara mitt löfte. å BTW, har jag sagt nåt om att jag inte kommer innan träffa dig? jag skrev bara att ag ville ha bra betyg, å eftersom du vet att jag är ett smato så kanske jag inte behöver lägga ner så mkt tid på skolan. eller tolkade du du de som att jag inte är SMART ?:O

2007-01-02 @ 23:39:55
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Linnéa

tolka det som du vill ; )

2007-01-03 @ 10:37:14
Postat av: sara

Varför inte ha ett rimligt nyårslöfte som tex att.... äsch det får du komma på själv^^

2007-01-03 @ 12:12:13
URL: http://danielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback