Så går en dag från vårt liv och kommer aldrig åter.

Idag är liksom typ en asbra dag. För det fösta fick jag SOVMORGON, jaa, kanske liten överdrift, me jag fick sova två timmar längre än vanligt. Historia- ganska kul ändå, grupp arbete och det var faktiskt ganska intressant. Redovisning på tisdag. Franka- SPY, men jag å Hanna hade ju damp som vanligt å PuckoEina var ute å hörde alla andra läsa så vi fick prata hur mycket vi vill utan att nån sa till oss^^ Dessutom fick jag BARA 16 fel på diktamen. Å de vill ajg lova att de är ganska bra för att vara Amanda, som i vanliga fall brukar ha 28 fel eller nåt sånt :P
SP, plugg engelska, å sen det bästa ENGELSKA INSTÄLLD! hur bra som helst, istället skulle vi ha engelskan på torsdag, men då har ju jag åkt till fjällen :)

Inatt sov jag hos Sara. vi hade de mys. såklart. Sen fick jag äran att borsta saras hår :O (för er som känner Sara vet hur hår öm hon är) Men jag vara jätteförsiktigt å efter kanske en timme såg det återigen ut son hår ska ;)

BTW, Linnéa ska till fjällen på torsdag, (hon ska åka snowboard :O) Å lova mig, snälla du, SLÅ INTE IHJÄL DIG?!?!?! LOVA DET?! ^^

haha.. de va väl allt.. Imorn e de flex, :) Torsdag, en halv dag, med livskunskap SP å Franska, sedan FJÄLLEN :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag nkan inte garantera, men jag lovar: jag ska försöka att inte slå ihjäl mig. Å du, inte du heller helst ;P

Postat av: jennifer

men det e okej om jag slår ihjäl mej då? ;):D

2007-01-23 @ 21:06:23
URL: http://jenniferheltenkelt.blogg.se
Postat av: sara

Jahopp och så var det bara jag kvar hemma då ja! Orka, jag får åka pulka i Tureborgs underbara backar *host*!

Ha det så skoj:D flikkor små. jag skall då ha minst lika skoj hemma !

Pussssar

2007-01-23 @ 21:26:16
URL: http://danielsson.blogg.se/
Postat av: sara igen

Föresten, glömde ju skriva de ja skulle skriva hahaha^^ Det va mys igår =) och du, mitt hår gör faktiskt nästan ont fortfarande efter ditt ivriga borstande.. ;)

Älsk

2007-01-23 @ 21:27:14
URL: http://danielsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Linnéa: Jag kommer inte kunna sova förrän jag ser att du tar dig levande ut de här ^^ haha
Jennifer: Nä, det är verkligen inte heller okej :O Men du ska väl åka skidor, vilket inte känns lika riskfyllt.
Dessutom måste vi trässas å leka snart :) (L)
Sara: Tureborgs backar ska vara bra har jag hört ^^ synd bara att de inte finns så mkt snö :/
Det där med håret, var högst nödvändigt och jag var faktiskt försiktig. Dessutom MÅSTE du faktiskt borta håret lite oftare. :P

Älskar er alla tre faktiskt (L)

2007-01-23 @ 22:15:19
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback