På promenad med Per!


Okej, till att börja med, vill jag bara säg att jag är helt medbeten om att de var länge sen jag skrev. men eftersom vårt internert vart paj ett antal dagar så skyller jag på de.

iaf kort om vad som hänt:
Förra fredagen: Var hos Filip, med Ellen Lina Clara å Jonna! Vi såg på en sjuk film å bara tjötade å skrattade ^^
Lördagen: Så kom Sofia, Johan, Hanna, David coh Isabelle hem till mig. Alla sov över utan Sofia. Vi såg på filmer, spelade massa spel å lekte cp lekar ^^ väldans trevlig kväll vill jag lova :)
veckan i korthet: Simmade med Sofia en dag :D (Sofia är bäst å jag saknar henne), pluggat en del å mest tatt de lugnt _D
Fredag: Mysdag i skolan faktiskt x) mysig dag som faktiskt bla Cattis var me å fixade! Bra gjort Catirn :) <3
Matte sista lektionen på fredag, kan bara sluta på ett sätt: D A M P ^ ^ å jag lovar att de va den roligaste mattelektionen på riktigt länge..

Idag har jag vart hos bäjb Linnéa Spindel :) vi var ute på promenad med Per, såg på film å bara va. Attans vad jag saknat henne med. 
Det är stunder som; promenader mer Per, spontana ryck på kvällen å damp med kameradax, som ger mig anledning :) 
De jag tänker på innan jag somnar på kvällen, får mig att minnas alla de stunder med glädje. får mig att skratta, le och må bra när allt annat känns bajs.
Snälla Gud, den dan jag dör, gör så jag dör när jag känner så ^^
  
På torsdag efter skolan drar jag till fjällen. detta blev bestämt idag å jag längtar så jag stryps. Ska bli skönt att komma hemifrån ett tag å få fokusera på nåt annat i bara nåra dagar, känns behövligt :D.

Veckan fram till torsdag kommer förhoppningvis bli lugnt, ska antagligen till Sara på måndag. Hoppas att hon fortfarande vill de ^^ lite plugg ska väl hininas med för att slippa sitta i själllen oxå. har NK prov på torsdag å jag som knappt har lyssnat vad han sagt på lektionerna, känns ju sådär lagom kul. :| men men..

hejdoooo säger Amanda å Per hälsar utanför ^ ^

Kommentarer
Postat av: Linnéa

BÄJBE!
mina bästa stunder är med dig. ( och Per )

2007-01-20 @ 21:02:11
Postat av: Amanda

Utan Per blir allt inte like kul, utan Per inget oss typ ^^

Postat av: Sofia

Sofia saknar Amanda (L):(

2007-01-25 @ 14:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback