Du har så lätt att stampa sönder


Skriv blogg, skrir blogg.. ibland är ju de inte så himla enkelt att bara skiva blogg hit å dit.
Men nu gör jag de för din skull Linnéa.. Har jag nämt de förr, men jag är ju v ä r l d e n s bästa kompis ju! haha

Idag har jag vart i Högsäter hos Hanna, för igår hade ju vi filmkväll hos Isabelle. de va jag Hanna såklart, å Jesper.
Vi såg på film å spelade spel. men till sist blev jag så sur så jag gav upp.. kul å spela spel med dom smarthuvudena... nää.. inte direkt
Pizza gjorde vi mee... En riktig bagare är ju va jag är..

Imorn ska jag på kalas till mina kusiner å sen ska jag bara slappa..
för de 'är ju trots allt bara 5dagar kvar på detta lovet :O sedan tillbaka till skiten. tillbaka till skolan å allt plugg.

Märker ni att jag inte har nåt att skriva om?
En sak som jag har tänkt på är, hur många läser egenligen de här jag skriver. Inte för att jag tror att de är många, men iaf... man blir ju lite fundersam.
så nu tycker jag att ni som läser de skriver en lite liten kommentar där nere så jag får veta.. annars kan jag inte sova på flera nätter.. å de är ju inte så bra.. eller? 

60886-45
bara för att är är snyggast så får du VIP platsen :) ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag blir näästan rörd, *tår i ögat* en vip plats för mig * en tår till*

Postat av: Johanna

Nu kan du sova lungt Amanda :);)

2007-01-04 @ 22:24:23
Postat av: Amanda

Linnéa: ja, du borde vara stolt, de är inte alla som får de ^^
Johanna : TACK, du är en omtänksam person. Äntligen kan jag sova lugnt ;)

2007-01-04 @ 22:26:49
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: cattis

du kan sova lungt amanda! jag läser alltid din blogg..^^ jag är en stalker!^^

2007-01-04 @ 22:44:28
Postat av: sara

"en komentar"- sov lugnt

2007-01-05 @ 11:04:16
URL: http://danielsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

åå amanda vill se hur populär hon egentligen är...moooooget... *blinkblink*

2007-01-05 @ 13:46:53
URL: http://jenniferheltenkelt.blogg.se
Postat av: lisa

Jag läser ! ;) haha sov Gott !

2007-01-06 @ 11:34:06
URL: http://anderssonlisa.blogg.se
Postat av: Signe

Ja, jag vill ju inte ha din sömnlöshet på mitt samvete...! Så sov nu för guds skull! ;P

2007-01-06 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback