Tankar i Amandas hjärna just nu.

hej gott folk.
Amanda is baaack, inte för att hon har varit borta särskilt länge men sooo what. jag är här nu iallafall...
För det första vill jag bara skriva :

Förlåt, förlåt, förlåt. Ni två vet vilka ni är som ska ta åt er av det här och jag är verkligen ledsen för allt jag gjort. Jag hoppas att vi kan stryka ett streck över det här och att vi är bättre vänner än att nåt sånt ska sära på oss.
Förlåt.

För det andra:
Ikväll blir de myspys. Lilla Linnea Hanna (åååå:@) och jag ska hem till Cattis :) å ha tjejkväll :D Sen ska Hanna å lilla linnea sova hemma hos mig...

För det tredje:
Imorn skulle jag å Hanna plugga inför franska provet som vi ska ha på torsdag. Observera att jag skrev skulle. För ni förstår Hanna har gått å blivit kär å då vet ni är jag inte lika viktig längre. Då åker hon hellre hela vägen till Skara än att vara med mig.. Å dessutom har hon mage att fråga om hon får sova hos mig på onsdag med. Att hon bara vågar...

För det fjärde: 
På fredag ska vi ha filmkväll hos mig typ med nåra folk. Det ska blir trevligt typ.

För det femte:
Imorn ska jag äntligen få träffa min älsklings bäjb SOFIA. <3<3<3<3

För det sjätte:
det sjätte, äh, jag tror inte jag har nåt sjätte.
Nu får det räcka.

Hejsvejs



Kommentarer
Postat av: Hanna..

Vilken tur att du inte får mej att skämmas mer än jag redan gör ;) Att plugga franska med dej hade varit mitt andraval på vad jag vill göra en dag när jag är ledig.. kanske till och med första valet om det inte hade varit för att bass bor jusst i skara och att jag inte träffar honom direkt ofta. Sen är det ju inte mitt fel att du är kompis med sånna som mej, jag skulle aldrig vara så dum!^^
Är det till någon tröst så skall du veta att jag älskar dej! idag, imorrn, dan efter det och för alltid(L)

2007-02-13 @ 12:58:09
Postat av: Amanda

Hanna, att du bara vågar att sitta här å fjäska. Tror du att jag är sum nog att gå på det denna gången? Näe, HannaKällén du är inte välkommen in i mitt liv just nu. Men kanske på fredag, då är du välkommen igen :P haha.
Å bara så att du vet, jag älskar dig oxå, innerst inne. hur illa du än behandlar mig. å ha de så kul hos bass å tänk inte på att jag sitter ensam i min lgh hela dagen.

Postat av: Hanna

*tänker* hmm, skall jag fortsätta att fjäska eller bara vänta på att amanda skall förlåta mej..? näe, lite fjäsk till så smälter hon nog :P

Tanken på att du sitter ensam i din lägenhet(med linnea och sofia)kommer vara det enda jag tänker på.. hela onsdagen! hur elak kan man bli egentligen, tro det eller ej men jag är faktiskt inte alltid såhär elak.. och jag skall gottgöra dej på något sätt! vänta bara så skall du få se, något kommer jag nog på..:D pussar på dej(L)

2007-02-13 @ 13:11:01
Postat av: Bass

förlåt amanda att jag tvingade hanna hit^^.. men jag tänkte att hon kommer ju ändå hem till dig igen på kvällen^^... o då kan ni få plugga franska;)

2007-02-14 @ 16:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback