Naturkunskap dåååå.

Vi har naturkunskap dååå. De är så himla tråkigt dååå.
Om ni undrar varför jag skriver dååå hela tiden beror de förstås på att Jimmy, våran nk lärare, säger dåå precis hela tiden.
Jag å Karro räknade gånger, vi kom upp i 60 gånger på 5 minuter, å vi missade minst lika många gånger.
Igår hade vi flex, jag var ensam nästan hela dagen, Hanna åkte till Skara å lilla Linnea hem till Skistad.
Jag fikade med Sofia på eftermiddagen, de va länge sen jag träffade henne å jag har saknat henne mkt. men på fredag träffas vi igen :)
På kvällen kom Hanna till mig igen, fast då hann vi bara äta innan det jag dags att sova.

I tisdags var vi hos Cattis, kan lova attjag har aldrig skrattat så mkt som den kvällen. Cattis är en lite djurplågare innerst inne ^^ HAHAHA. å jag å Hanna har ett eget språk som ingen förstår ^^ _D

Sen har vi franskaprov. Önska mig lycka till.
Hejsvejs i lingonskogen

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tror nog att provet kommer att gå fint! du får mvg minst..
så snälla, kan vi inte bara gå och äta nu? och kanske köpa halstabletter(A)?

2007-02-15 @ 11:04:01
Postat av: Amanda

Fjäsk funkar inte för mig, vi ska plugga nu. För jag vill faktiskt få G på de här. Bara för att du är en pluggis å inte behöver plugga för att kunna saker. :@

Postat av: cattis

haha, amanda..kan du lära mig ert språk?(A)

(L)

2007-02-15 @ 12:18:09
URL: http://cattiss.blogg.se
Postat av: Amanda

hahaha, de är inte lätt att lära sig, men lite övning så ska du nog lära dig. tips nr1: Umgås mkt med Amanda å Hanna, det är de bästa tipset jag kan ge till en början ^^

2007-02-15 @ 13:27:02
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: cattis

hahahahah, ja jag får väll göra de!:D:P

2007-02-15 @ 13:32:52
URL: http://cattiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback