Jag ger upp, jag orkar inte bli besviken


Den sista tiden har det hänt mycker och min hjärna har inte alltid hunnit med att tänka. Jag har mått dåligt utav flera olika orsaker som jag inte tänker ta upp här.
 
Iallafall, förra tisdagen ringde pappa mig i skolan och berättade att jag fått tag i en lägenhet. Allt har gått väldrigt snabbt och jag har själv inte hunnit tänka. Men nu vet jag iallafall att detta är precis det jag vill!
redan på torsdag åkte jag in och kollade på den och fick mina nycklar. och nu är även papprerna påskrivna.
Efter vi tittat på lägenheten åkte vi raka vägen upp mot Fjällen och Lindvallen! I fjällen var helt toppen, det va skönt att få komma ifrån allt och få tänka på annat ett tag. Fredag och Lördag var det blåsigt med söndagen var helt perfekt, fast då åkte vi bara på förmiddagen. sedan åkte vi och åt mat på Staphanies killes restaurant. och kvällen för åt vi på Stephanies. ;) asa gott ^^

På hemvägen slutatde Michels bil funka, vilket gjorde mig as sur och vi kom inte hem förrän vid elva. 
Upp till skolan dagen efter å plugg hela dagen. sedan till lgh och börja fixa lite där.
På tisdagen fyllde Lisa år å då va jag å masssa flickor hemma hos henns å bara hade mysh... Vi spelade Med andra ord, sjöng kareoke (inte jag, såklart), åt mat, å gjorde snurra flaskan ^^ :) mysmys..!
igår var vi i skolan trots att det var onsdag, vi skulle få info inför tvåan. Samhäll blir det för mig utan tvekan. Det jobbiga är bara att man måste ha ett språk, jag tror det får bli spanska för min del. Bara inte franska..:@

Idag ska jag igen till lgh å idag ska vi börja måla :) å flytta in lite mer saker.

Catrin: Hoppas att du förstår att dina ord värmer mig! <3 Och jag hoppas att du vet att jag finns där för dig när du behöver det.
Trots att vi inte känner varandra så väl eller har känt varandra så länge så är det alltid skönt att veta att det finns någon som lyssnar, och jag lyssnar på dig och finns där för dig <3 Tack


Jag lyssnar inte längre, jag stänger fönstret
Inget värt nåt, som inte inger hopp
Jag rusar inte längre erat lopp
Jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret
Jag gömmer mig
Jag värjer mig
Och tiden går
Månad, år
Jag faller, faller, faller




Förlåt...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du sjöng visst, liite granna ! :D erkänn ! ;);) Pusspuss på dig !

Postat av: Amanda

haha.. okej.. men bara lite i smyg ^^ haha

2007-02-01 @ 17:59:58
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Johanna J.

Åh, har du fått lgh? ;D Skoj! Vart då? :)

2007-02-01 @ 21:15:33
Postat av: Amanda

japps! den ligger typ vid sjukhuset, eller hur man ska förklara :P

2007-02-02 @ 08:36:23
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback