Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Denna dagen kunde inte vart bättre på nåt sätt.. nästan iaf... :P
Jag vaknade tidigt, med ett leende på läpparna.. (eller inte, morgonhumöret är väl inte de bästa..)
då kom pappa med den fantastiska idén att vi skulle ta en tur på motorcykeln..
å shit, vad jag älskar älskar älskar de... Lixom när jag sätter mig bakom pappa på motorcykeln är det lite som att tiden stannar.
Ni vet som när man sover. Då känns de ju som man sovit jättelite, fast man egentligen har sovit i flera timmar.
Så är det när jag åker motorcyklen.. Jag slutar tänka, slutar med allt.
Jag älskar att sitta där bak, sträcka ut armarna så att  vinden riktigt rycker tag i en...
Jag vet att jag låter konstig just nu.. men men...

Sen när jag kom hem från vår lilla tur, sa Anton till mig att Linnéa hade ringt... så jag ringde ju såklart tillbaka... Då bestämde vi att vi skulle leka ida :)
Så jag tog min racermoppe å körde ner till henne.
När jag satt där på  moppen insåg jag faktiskt att jag gillar hösten rikigt mkt.. iallafall när hösten är så här.
Hos Linnéa gjorde vi mkt viktiga saker.. Vi såg bla på Soaréfilmen... de va kulis :)
å jag lärde Linnéa massa vikitiga saker... å hon var duktig, hon lärde sig snabbt ^^

@-->--

Kommentarer
Postat av: Linnéa [the skolker;)]

ursäkta mig, men vad har du lärt mig?!;) ^^

2006-09-25 @ 09:24:30
Postat av: Amanda

ursäka mig, men vad har jag INTE lärt dej ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback