60886-26

åå.. jag är en bloggslappish.. orkar aldrig skriva längre.. har inget att skiva om..
Hjärnan ekar tomt.
Och Jag mår bra  =)
Jag älskar att leva.. MItt liv är helt underbart, det bara är så.
Jag skulle inte vilja byta liv med någon, aldrig.

Jag älskar min familj, mina vänner och min nya skola..
Ingenting är dåligt. Nästan iallfall.
Men jag kommer att ta ett steg i taget, utan att se varken fram eller bak.
Då vet jag allt kommer fixa sig.


Det har varit jobiga dagar nu. Kusinen legat på sjukhuset, hjärnskakning - antagliegn käken ur led. Kankse ska opereras, bara varit allmänt borta. Fats nu verkar det äntligen vara bra igen. Kusinen ska iallafalla vara på väg hem igen. =) 




Ute är de sol, fast ändå höst och det är bara exakt en månad kvar till det är min dag =)
Dagarna går så fort numera. det måste vara bra, att man trivs med livet.
Snart kommer man väl sitta där i sin gungstol å vara pensionär med barnbarn å allt ^^
Jag längtar till dess.. för att se hur livet blev. om de blev som man hoppades på..
Skulle vilja resa in i framtiden så man kunde se, se vad man gjorde fel så man kan ändr det i rätt tid.

Det är mkt i skolan just nu, fast de känns fortfarande bra att plugga. Det är skönt att hjärnan avänds till något viktigt. Hjärnan gillar att vara vikitig.


Jag är glad glad glad glad..
å jag älskar allt just nu.
Jag gillar att  leva ^^

60886-26 Utan Linnéa ingen Amanda.
                                                                                         Det bara är så <3


Och Linnea liksom sa
”Sida vid sida ska vi gå” (8)(8) ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

har jag sagt det?! hmm..
men men.. maha. nu spelas vårt radioprogram:D

Postat av: Amanda

men mongo, ja skojade ju bara ^^ ;)

2006-09-20 @ 17:23:33
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback