VM i ointressantast blogg 1

Som de ser ut nu leder jag.. 1-0 om man ska tror de som står i Signes blogg.
jaa.. för er som inte fattar. Jag å Signe mitt inne i en vikigt tävling.
å inte vilken tävling som helst utan faktiskt VM :O i ointressantast blogg.
Å för er som inte vet vem Signe är så går hon i min studiegrupp ^^
å för er som inte känner mej, så varnar jag er bara: Jag är en grym tävlingmänniska. Det bara är så.

Och min taktik inför tävlingen var just att vara mig själv. Skriva på som att inget hade hänt och inte tänka på att jag är mitt inne i ett VM.
Så de tänker jag göra.. Så för er som vill kolla in min motståndares blogg kika in på
http://bjelke.blogg.se/
Så lite smygreklam till dej å extra poäng till mej ;)
Och mina vänner, glöm för all del inte att kommentera och bevisa att min blogg faktiskt är världens ointressantaste...

Jag satt och läste Idas blogg igår. (Ida går i min mentorgrupp å är en fin flicka http://iidajohansson.blogg.se/ , så smygreklam till dej me ;P) men de jag skulle kma till. Ida trodde att det bara var två presoner som läste hennes blogg.. (fast de visade sig vara fler) å då kan man ju undra hur många som läser min blogg egentligen.. hm.. lite nyfiko på de :P

Nog om detta.
Igår så klippte jag mej... Inga kommetarer om det 
Idag har jag å Sofia vart å tränat :O
Å imorn ska jag sova hos J E N N I F E R :) Det  ska bli så hilma mysh... Jag har saknat henne.

så.
Punkt slut...

Alltså slutsatsen på det här måste ju vara att jag leder med 2-0 för visst var det ointressant att läsa? ^^
Om ingen har något att komma med så bestämmer jag själv.
2-0
Men der är lång ifrån över än ;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa Pea

okej. ja tror att du vinner denna tävling, lätt.
utan konnkuranvce. men såhär ointressant har du aldrig skrivit juhe.
skärpning, mandis. vem vill skriva ointressant?!^^
;) ;) ;)

Postat av: Amanda

Men älskade lilla gullunge. Har vi känt varandra så här länge borde du väl veta det om mig ;Att jag KAN bara inte förlora. Det bara är så..

2006-10-10 @ 22:36:09
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Signe B

Okej, jag ger mej... du vinner. Jag klarar det inte längre! Min blogg är alldeles för intressant!! Men vänta du... jag spöar dej på gympan..!

2006-10-10 @ 23:06:09
URL: http://bjelke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback