60886-48

Jag behöver dig behöver dig behöver dig. BEHÖVER dig. NU.

Jag är knäpp. Det är bara att konstantera.
Men jag å Linnéa är knäppon tillsammans. Det känns mkt bättre då ;)

Det är snart lov och Amanda är trött, knäpp och CP
och egentligen borde hon plugga men Linnéa tvingade mig att skiva.
Fast min hjärna är tomis.  

Jag kom precis att tänka på en sak. Jag blir så trött på vissa människor.. :@ ååå... säger jag bara.
SorryMorry men man kan ju inte rå för hur man känner.

Igår lekte jag med SOFIA. å rackarns vad jag gillar dej tjejen allså ^^ <3
Idag är det onsdag vilket måste betyda att det är torsdag imorn.
Å torsdagar = Franska... :S
å vad jag hatarhatarhatarhatar det.

Jag måste skiva samhäll / svenska. vi ska skiva en artikel typ om media å så. Jag ska skriva om hur mkt utseendet styr samhället.
Det är ganska intressant ändå.. faast lite segt. Så imorn blir det att gå till bibioteket å låna böcker om detta ^^ vi har ju en mega lång rast, så jag hoppas nån snäll liten människa följer med mej..

Det här inlägget känns ganska onödigt, men det jag vill komma fram till är
1. Jag är KNÄPP
2. Jag behöver dig
3. Jag har tråkis
4.Jag behöver dig.
5. Jag är onödig
6. Jag behöver dig
7. ALLT är utrett, och jag mår BRA! :)
8. Jag behöver dig
9. Jag är världelös
10. och om ni hittills inte har fattat det: JAG BEHÖVER DIG


60886-48
Ge mig ditt hjärta och jag lovar
att aldrig släppa taget om det


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, DU ÄR KNÄPPIS ;)

Postat av: Amanda

den som sa det, kan va de ^^

2006-10-25 @ 20:40:45
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Sofia

Och Sofia tycker megamega mycket om Amanda! :D

2006-10-26 @ 17:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback