se dig om

Jag är lite sur.. Sur på att ingen kunde köra mig. sur för att ni var sura.
Sur för att ni sedan ska göra allt för att jag ska sluta sura.
vadå leka lyckliga familjen?..
näe.. faan för en lycklig jälva familj...
jag är inte glad... de är jag inte.. men jag är faan inte långsint heller. inte när de gäller sånt här iaf.
men det är du.

På atl om långsint...
Jag vill inte nämna några namn idag så istället kallar vi de för X och Y.
Xär så in i bänken långsint utan att man inte ens fattar va de handlar om ibland.
Ibland kan du göra mig så himla arg, ledsen och besviken. du får mig att känna att jag har fel att jag är värdelös. det är inte så du ska göra.
Då brukar jag gå in på toaletten å bara gråta. sitta där inlåst länge utan att någon vet. Det är nåt jag aldrig har berättat för nån. så de kanske inte är de smartaste man kan göra å skiva de här, men strunt samma.. vem bryr sig?
I torsdag var det så igen. Y märker inte på mig när jag mår dåligt, det är du som borde göra det. du ska se mig och skydda mig.
Kanske så ser du att jag mår dåligt, men du är så förbaskat dålig på att visa känlor, på att bara släppa allt och sluta tänka så förbannat mkt. Du gör inte så. Du är inte sån.
Ni ska veta att ingen betyder ju så mkt för mig som ni gör.
Men ibland vill jag att ni ska öppna ögonen och bry er lite mer.

En sak till, inte heller här vill jag nämna några namn. du får bli Z
Jag vet inte om du kommer fatta att de är dig de handlar om, om du kommer läsa det här.
men iaf.
Du är patetisk.
Öppna dina jävla ögon och se.
Se hur det ser ut egentligen.
Att det inte är som du tror.
Tro inte allt ska vara som det är just nu.
För så kommer det inte att vara.
Det vet du egentligen.
Innerst inne, om du bara kunde öppna dina ögon och se.




Förövrigt vill jag säga: 
  •  att Amanda är den duktigt flicka som gjort både matte och historia idag. trotts att det är lördag
  • Att jag vill att du ska se mig. jag behöver dig, och jag vill ha dig
  • Och dessutom älskar jag mina vänner <3 wehoo..
  • å så längtar jag sjukt mkt till att andra perioden ska börja.  FLEXDAG!
  • och slutligen. Du gör mig förvirrad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det mig du pratar om? :s

2006-11-12 @ 12:44:33
Postat av: Amanda

De kan ju bli svårt för mig att svara på eftersom jag inte vet vem du är..:S men de har jag svårt att tro att de är du..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback