Min älskling har ett hjärta av snö

å denna dagen har varit så sugig så de finns inte. Jag har haft NOLL ork till plugg hela dagen i skolan, de har regna exakt hela dagen, å jag har bara varit allmänt nere. Inte orkat nåt.
När de andra i min klass hade allmänt cp, så orkade jag inte ens cpa med. jag gick bara därifån och satte mig bredvid några andra istället.
Men på tåget hem, då förändrades allt.
Shit, jag lovar, de var den roligaste tågresan jag varit med om.
jag satt och skrattade hela vägen.
haha.. ja, de började tillochmed innan jag ens gått på tåget.
Anledningen stavas -SaraG.
Hon är nog den roligaste jag känner, hon fattar det inte ens själv ibland.. men hon är rolig, den flickan..
HAHAHA...
WOW lixom.. ^^
Hoppet tändes igenom. Jag insåg själv. utan att jag ens behövde säga det. jag berhövde inte ens förklara. Jag fattade själv.







Jag tänker inte ge upp och släppa allt, inte denna gången.

Kommentarer
Postat av: leiinneea

Hon där Ben är en riktig lirare x D

Postat av: Amanda

Lätt att hon är.. men då ska vi inte prata om Gittan ^^ :D

2006-11-21 @ 17:57:48
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Linnéa

aa.. eller Majsan *

2006-11-21 @ 21:37:42
URL: http://spindel5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback