Jag tror att jag är mera kär i kärleken i sig, än i dig, förlåt <3

Jag har redan brutit gårdagens löfte.. =/
Imorn ska jag leka med Linnéa.
Men, vi ska plugga oxå ;) Så de så
Men så här är det. Kompisar kommer faktiskt före allt, även om man har tusenmega mkt läxa, så ska kompisarna alltid komma före.
Dagens tips från världens bästa kompis ;) ^^ Haha (Skämt å sido^^)

Signe har i sin blogg dagens låt.
Å i stället för det ska jag nu mera ha:
Veckans Lars låt^^
Denna veckas låt: Pacemaker

Lars One and only: Solen i ögonen


Kommentarer
Postat av: lisa

skämt åt sidan heter det ! ^^
ne men det stämmer, kompisar går före allt, det gör dom !
(L)

Postat av: Amanda

Haha.. Skämt å sidan.. så säger man ju inte.. HAHAHA du är rolig du Lisa fisa ;)

2006-11-08 @ 10:17:16
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Signe goes clever!

Tänk att alla börjar fatta vilka megabra idér jag har, som dagens låt tex...!

Familjen går faktiskt före allt, tycker jag, även fast man (iaf jag) hellre är med kompisar... sen kommer kompisar ;P

2006-11-08 @ 16:26:59
Postat av: Johanna

Lars är beeeeest!

2006-11-11 @ 22:57:43
Postat av: Amanda

Lätt att han är :)

2006-11-11 @ 23:08:34
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback