Flexis

Idag har vi flex.. å va skönt de är.... wehoo.. ska bli så skönt att ha den här dagen varje vecka, att vara hemma, sova ut, och plugga ostört...
Jag stod upp runt nio, direkt upp och börja plugga, lite pauser med jämna mellan rum(pauser är viktigt).. ;) Pluggade fram till ett för att sedan gå ut å gå en promenad och sedan fortsätta med plugget..
Jag är sååå duktigt. ^^ ända fram till klockan halv fem ska jag plugga, det har jag bestämt. för sedan kommer Linnéa (eller förlåt, Gittan) hem till mig.. å efter jag är typ världens bästa, så ska jag hämta henne med min racermoppe vid bussen..^^
Vi ska lekalekaleka.. Jag å min bäjbii.. Jag tror de va väldigt länge sen vi lekte sist.. Eller va de inte de?!.. ja mitt minne är väl inte de bästa.. men ida ska vi iaf leka... :)

Och imorn så ska jag leka med Hanna.. Hanna ska komma hem till mig på Grind för först gången :O ;) de kommer att bli en upplevelse för henne. Ingen lämnar lixom Gring oberörd. ^^
Hanna ska sova hos mej till på fredag, å så ska vi å till skolan me tåget å sen efter skolan ska jag hem till min Saris... Å va länge sen de var jag va hemma hos henne... vi ska mysa å se på film, å jag vill gå å simma me, hoppas att hon me vill de :P

och på lördag är de öppet hus i skolan så då måste vi vara där då me.. vi ska ragga folk till att välja ÖP ;)
Efter det ska jag hem  å på kvällen så kommer mina flickor hem till mej, allså LinnéaSaraJennifer. Vi ska mysa heeela kvällen... de va länge sen vi träffades allihopa..

Söndag så tror jag att jag å Linnéa ska baka pepparkakor.. hoppas att hon inte har glömt att vi bestämde de ^^
Nu låter de som jag är värst populär ju.. jag har nåt att göra hela veckan.. haha.. men näste vecka.. då kommer jag nog inte ha nåt att göra nån dag..  :S :P jag är ju lisom inte så populär av mej..
men lika glad är jag för de men gladast är nog räven (8) wehoo..

Oj, vilken lång paus detta blev.. back to work (engelska)

Kommentarer
Postat av: Gittan :)

hallå. det var faan inte ens en vecka sedan, Majken ; )
Love ya babe

Postat av: Lisa

Bra sagt Fredag och Lördag ska vi ragga riktigt mkt ! till Öp ! :D du lät väldigt duktig med allt pluggande ! önskar ja oxå va så duktig !
Ses i morron ! Pussar(L)

2006-11-22 @ 19:27:09
URL: http://anderssonlisa.blogg.se
Postat av: Amanda

Men du Gittan du vet ju hur bra minne jag har, eller förlåt Gittan har ^^

2006-11-23 @ 11:31:18
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Linnéa

Nu menar du allt Majken, har *

2006-11-23 @ 14:22:56
URL: http://spindel5.blogg.se
Postat av: majsan^^

jaa.. :S å du vet ju hur jag är me namn ;) eller MAJSAN är med namn :P

2006-11-23 @ 20:30:23
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback