Engelska = bajs

det finns dagar när man orkar hur mycket som helst
det finns dagar när man orkar jättemycket även fast man inte gör nåt
Det finns dagar när man inte orkar nåt
Det finns dagar när man inte orkar nåt fast man ändå tvingar sig till att göra det
och så finns det dagar som denna.
Då man inte orkar nåt, när allt bara känns piss..

Idag har varit en skit dag exalt hela dagen.. jag orkade knappt vara social med nån.
Jag har engeska till imoron.. Bajs med de.
istället låg jag inne på mitt rum i över en timme i helt mörker å bara tyckte synd om mig själv. jag är expert på att tycka synd om mig själv ^^ haha
Mamma va cp å sa att jag skulle sluta upp me såna här tönterier, då blev jag bajssur på henne å sen ändrade hon sig^^
Linnéa ringde till mig, precis när jag tyckte som mest synd om mig, å jag höll nästan på att börja gråta bara för att jag var så värdelös.
Men Linnéa muntade upp mig, eller ja, hon lät precis som en mamma eller mormor, men hon muntade iaf upp mig.
Men nån engelska har jag ändå inte orkat me.. "/
Sara å Sofia är världens finaste, dom finns alltid här för mig. det har som lovat..
å de bäsa av allt; Jag finns alltid här för dom. Så de så

Engelska är bajs håll tummarna för att jag överlever morhondagen :/

dududududu <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

mahaha.. jag är som en liten extramamma till dig gymms

Postat av: Amanda

Japp ^^ å jag är som en extra mamma för dej.. Glöm inte de ;)

2006-11-28 @ 20:41:38
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Sofia

bara för att du är en ängel (L)

2006-11-29 @ 17:42:00
Postat av: Linnéa

nu får du allt ta å skriva ett nytt inlägg!!!
Pyssar älsk*

2006-11-30 @ 14:29:16
URL: http://spindel5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback