Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för dig

Idag på livskunskapen så pratade vi om Stress.
Och så många bitar som föll på plats.
Jag förstod helt plötsligt massa av saker.
Saker som jag aldrig vetat om.
jag trodde inte, eller jag var helt övertygad om att jag inte va en sån person som var stressad.
Men ju mer vi pratade om det och dess symtomer så fattade jag helt plötsligt.
Anledingen att jag ibland kan känna mej konstigt är för att jag är stressad.
När jag ibland kan undra ve meningen med livet är. det är när jag känner mig stressad.
När jag tänker på de gångerna jag känt mig nere så jag har det alltid varit när jag varit stressig utav en eller flera orsaker. 
Det låter sjuk och jag förstod inte förrän idag att de varit därför.

Idag har jag vart på utvecklingssamtal "/ De gick la helt okej och min mammi kunde känn sig stolt över sin dotter :)
Efter utvecklingssamtalet åkte jag å mamma till torp å shoppade julklappar.
Jag träffade Hanna å hennes syster där me... å de va såååå kul när hennes syster gjorde bort sig för tanten i lila tröja ;) hahahaha
Jag köpte en klänning till mig själv, och julklapp till Linnéa :) vad kan jag ju inte säga.
Sen var jag så snäll å köpte en skiva till Linnéa me. Sheeet va snäll jag är ^^
Å de bästa är att jag vet precis va jag ska köpa till mamma, pappa å anton. sen måste jag köpa en klappis till Clara me.. å en sak till, till Linnéa. De vet jag inte va de ska vara än.
Sen ska jag inte köpa nåra mer julklappar till nån tror jag... 
  
Nu har jag fått stränga order att se på "Fråga Anders & Måns" på tv:n.. hmm.. undra om jag ska orka pallra mej ut till soffan för de ? *-)  Dagens I-landsproblem kan man säga ;)
På lördag är de festis i Rabbalshede, undra om man ska pallra sig dit? hm?.. Men jag har ju sagt till Lisa att hon kan sova hos mig, så jag får väl åka dit en sväng å se om de är kul :P

En dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej



Kommentarer
Postat av: Linnéa

har du redan handlat till mig?! HÖ? sheeat,. snela du, säg.. :D Älskar dig

Postat av: Amanda

Öh? tror du att jag säger va jag köpt? :O men jag hara bara köpt en liten sak, måste lixom köpa en sak till ^^ höhö. Så du menar att du inte har köpt till mej än? :O :P Älskis

2006-12-01 @ 13:31:29
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: leiinneea

ööh.. jo.. klart att jag.. hhermm.. attt jag har gjort :)
Älska

2006-12-03 @ 18:34:53
URL: http://spindel5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback