AmandaärmedLina

Amanda sitter med Liiiiiina i det blår lärolandskapet ;)
Vi har precis vart å ätit äkelmat.. typ lime å kokos gryta eller va de nu va..:S
Snart ska vi ha mentortid å utvärdering... usch.. de är inget kul, med utvärdering..
Sen ska jag redovisa mitt läsprojekt..  men bara för Jossan, Lisa och Karro,.. så de ska nog gå bra...
förut så hade vi historia redovisning.. usch vad jag inte gillar att prata inför klassen.. men jag tror ändå att de gick ganska bra.. "/

Denna veckan ha varti fullt upp.. och jag har haft att göra hela tiden..
Måndag: Pluggeri på matte..
Tisadg: Leka å sova hos Hannapanna :D  myspys.. bara för att förklara att jag inte är en mius, utan en riktigt kvinna.. Jag var med Hanna å plockade höns.. å sheeet va bra jag va^^
näää.. ärligt... jag grät första å andra gången.. men sen glömde man bort att de va  hönor man gick runt å bar på.. men de var utan tvekan de mest konstiga jhag gjort i hela mitt liv..
Onsdag: Var å simmade me Linnéa och Sofia. Vi var så duktiga^^ Sofia kollad fel med bussen hem.. men de löstes sig iaf..
Torsdag: Pluggeri.. skulle ju egentligen spela bandy.. men plugget å min förbaskade rygg osm aldrig slutar värka, stoppade mig..:S

Idag, Fredag: är det IDOOOL.. wehoo... haha... jag har inget liv ;) men kul är det.. hoppas bara att Johan åker ut ida...



mina tankar tog slut... OJ :O
Lina skriver en kommentar:

Haaaaalllåååååeeee alla XD Lina hääär !! första gången man skriver blogg dåråå.. ascoolt ! ciao ciaoooo <3


Förövrigt glömde Lina skriva att jag är hennes bästa mentorruppskompis.. wehoo... ^^

Punkt

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, att kolla busstidstabeller har aldrig varit min starka sida om amn säger så;P jag HATAR dom verkligen! :P.. Förlåt tjejer

2006-11-17 @ 17:32:34
Postat av: Sofia

(L)

2006-11-17 @ 17:35:46
Postat av: Amanda

HAHA... jaa.. de förstår jag att de inte är.. nästa gång låter vi nån annan kolla busstiderna ;) du är förlåten^^ puss på dej (L)

Postat av: Sofia

haha, ja det är nog bäst så;) ^^ .. tack(A) haha.. (L)(L)(L)

2006-11-17 @ 18:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback