Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting nån roll

Jag har lovat mig själv nu. Lovat mig. men jag har även lovat dig.
Bli bättre på att släppa personer in i mitt liv. Inte tänka så jävla mkt.
Hur ska folk kunna förså mig om jag aldrig berättar något om mig själv.
Inte ens för de som betyder mest för mig i hela världen kan jag berätta.
   Men nu har jag bestämt mig. Lite som ett slags nyårslöfte.
Låta människor komma in i mitt liv, och förstå mig.
Det kommer inte blir lätt, för de är inte ett val jag har gjort.
För jag kan inte bara låta människor komma in i mitt liv, fast jag vill.
Jag vill verkligen att folk ska förstå mig.
Men för att jag ska kuna klara detta, så måste oxå ni låta mig komma in i ert liv.

Jag har andra nyårslöften med,
tex att låta skolan komma i första hand, och klara av skiten. Inte bara detta året, utan jag SKA klara alla tre åren. Så de så.
Innan 2007 tar slut ska jag även ha lärt mig dricka kaffe. Äkel på de.

Förövrigt vill jag bara säga att Linnéa är bäst. Alla borde liksom ha en Linnéa Spindel i sitt liv för att överleva^^
Tack för att du finns här för mig. <3
Du är min bitch, snyggiiiing

God Jul på er, mina vänner

Kommentarer
Postat av: Linnéa Pea

Kaffe är gott, AMANDA (hora) ; )
å du.. du är min lilla ängel.
Älskar diiiig

Postat av: Johanna

haha! Är det Jossan som har påverkat det där med Kaffet eller? :P haha ^^
Det är bra Amanda ;D
God Jul!

2006-12-23 @ 17:01:57
Postat av: Amanda

haha.. kan man tror, bara för att jossan är en kaffeolist ^^ men innan året är slut.. då jävlar..:P

2006-12-24 @ 12:17:05
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: cattis

vi har lika nyårslöften du och jag amanda!
förutom kaffet, :P, det dricker jag redan..haha
men skolan, den skall klaras av. och jag skall kuna känna mig stolt över mig själv.
det med att släppa in folk är svårt, speciellt om man har gjort det och blivit sviken. då blir man vaksam. det är inte dumt, men det kan hindra en. det skall jag bli bättre på. Ge alla en chans. det är mitt nyårslöfte.
vi måste utveckla vår ide om "de knasigas klubb" ^^
ha de bäst amanda! skolan " en för alla, alla för ÖP!"

2006-12-26 @ 00:40:17
Postat av: Amanda

cattis:
Du är så snäll du (A) En för alla, alla för ÖP ^^
Vi kmr klara de där me skolan, det är jag säker på. å dessutom har vi varandra, det är de viktigaste att vi inte är ensamma med hur vi känner.
Du&jag=de knasigas klubb. i Vått å torrt, sviker aldrig varandra ^^ ;) (L)

2006-12-26 @ 10:18:44
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: cattis

helt klart amanda!:)

2006-12-27 @ 00:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback