JULLOV

Idag börjar våran eftertraktade JULLOV. Aldrig har de varit så skönt och behövligt med lov.
Våran idag i skolan idag, var kort.
Först hade vi mentortid då vi fikade spelade jepoardy (Mitt lag vann^^) å bytte julklappar gjorde vi me.. :) Jag fick en väääldigt behövligt sak, ett gäng me gem.
Sen när vi hade gjort de begav vi oss upp till Östrabo, där våran julavsluting skulle hållas.
Till en början var de en ganska seg avsluting me en konfransier som va rätt kul. Alla Ambassadörer skulle upp på scen å vi fick oss var sin biobiljett :)
De va oxå final i ÖP open. men de roligaste var ändå när lärarna gjorde teater. Jag vek mig av skratt. Kristofer som tant, Tobbe som "cooling" å de bästa: att se Lärarna och framförallt Jimmy dansa. HAHAHA sjuuuukt kul va de.
Sen va oxå himla kul att höra nåra killar i 2:an sjunga Westlife.

Sen skulle de avtackas av Elevrådsordförandena men då va Jag, lillaLinnea och Sara G:son lite busiga å smet innan de va klart för att hinna me halvtolvtåget. såå skönt att komma hem tidigt.

Mitt lov ser ut på följande sätt: 

  • Slappaslappaslappa
  • inte tänka på skolan, en enda gång
  • Ha filmiskväll me Lisa å co
  • Försöka träffa Johanna
  • Åka till Högsäter å ha filmkväll me Hanna å dom där :P.
  • Och självklart ska jag fira JUL och NYÅR.

BTW, va händer på nyår?:O nåra förslag?

Nu har jag precis tonat mitt håår.. jag vet inte hur de blev för håret är fortfarande blött. men men.. nästa gång jag ska klippa mig ska jag nog göra en "riktigt" färgning. Orka Råttfärgat lixom.

Tom på ord lixom. dags att avrunda detta meningslösa inägg.


Kommentarer
Postat av: sara

Vem är johanna?..
pösssss

Postat av: Amanda

De du...^^ men Johanna i vår studiegrupp kanske? ;)

2006-12-21 @ 11:56:25
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: sara

hahaha, de va ju ganska smart.. ;)

Hoppas att ditt lovblir bra.
Gullegull

2006-12-21 @ 12:03:03
URL: http://danielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback