Jag tror jag älskar dej för mycket för att kunna hata dig.



Liksom orka detta. Orkar blogg typ.
jag har typ kommit på ett annat sätt att få  mina känslor förmedlande. Orka skriva här dåe...
Har man inget vettigt att skriva kan man väl lika gärna strunta i det.
Min blogg är så onödig att de finns inte. palla detta.
jag hade skrivit ett längt inlägg här omdagen. med det liksom försvann.. borta väck typ.

Julen och lovet hittils har varit bra :)
Den kommande veckan lär blir lika bra :)

Känner att det blev ett onödigt meningslöst inlägg..
Men jag tvingar inget att läsa.


Kommentarer
Postat av: Signe

Finns det något som är en "nödvändig" blogg..? :P

2006-12-30 @ 19:15:01
Postat av: Amanda

När du säger det, så nej ;) ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback