Förtydling av de tidigare inläggen

Okej, de förra inlägget blev ju lite knas.
Alla verka tydligen misstolka.
Jag ska förtyliga mej:

  1. Jag ska inte ta livet av mig, inte heller skära sönder mina armar
  2. Jag är inte deprimerad
  3. Skolan suger, Inget annat
  4. Jag vet att jag har mina vänner, å de vet att jag är där för dem
  5. Allt jag behöver är lov
  6. Det är jul = deprimerande
  7. Det finns ännu en sak som inte är som de "ska", men de tänker jag inte skriva om här, eftersom folk kanske då tar åt sig.
  8. Förövrig är mina vänner allt jag behöver just nu. gamla som nya :) <3 <3



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tro inte att jag skrev om dig i mitt inlägg gumman lilla ; )

2006-12-17 @ 22:03:02
Postat av: cattis

bra de:)

2006-12-18 @ 08:44:04
Postat av: Jag

men de va inte bara du som hade kommenterat de.. (även fast du tydligen inte tog de "så", eller va man ska säga ^^)Älskar dej iaf (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback