För varje dag som går .

Det är fredag idag. och igår var det soaré i hamburgsund. det va lite skojsigt ^^ och dom va fatksitk riktigt duktigt.. jag blev imponerad :O ;)
Idag ska jag hem till Hanna. Vi ska ha filmkväll :) de ska bli skoj.

Ibland blir livet för svårt, då man inte orkar, ibland är det bara fel med allt.
och just nu så känns det nästan så.
för varje dag som går blir jag mer och mer osäker.
Osäker på  mig själv. men famförallt osäker på det här. skolan. kompisar. livet.
det är inte samma sak att gå här, i uddevalla, som när ma gick i hamburgsund.
där hade man sin plats och man visste hur alla var. ingenting var konstigt. men nu i här. jag vet inte var min plats i klassen är. jag vet inte vilka man kan lita på och vem som man betyder något för.
nu verkar jag kanske orättvis, för jag gillar istortsätt alla i min klass.
jag vet inte vad det är so känns fel.
men någonting är det.
 




Förövrigt vill jag säga att skolan suger. Eller kanske så är det jag som suger. "/

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag fattar precis vad du menar. jag känner exakt likadant.
föresten, det är skolan som suger, inte du.
Älskh*
*

Postat av: Lisa

Hej !
Du suger inte !
För mig betyder du något ! :D
Pussar på din vännen !

2006-12-15 @ 16:56:05
URL: http://anderssonlisa.blogg.se
Postat av: cattis

amanda..du är så himla gullig..om det är nått som suger så är det skolan..^^
föresten så förstår jag vad du menar..med skolan..jobbigt hela tiden jue! fattar inte riktigt hur jag ska orka i tre år!
men jag hoppas att du trivs i vår lilla klass.. den e iof lite cp..men så ska de va!:P jag skulle iallafall sakna dig asamycket om du inte skulle vara kvar..

2006-12-16 @ 13:21:51
Postat av: Lilla mej

Cattis: jag trivs super i vår lilla mentorgrupp, det är inte den som är problemet, å jag håller me om att den är CP, ^^ men på ett positivt sätt då :P så jag ska iallafall vara kvar :) fattar inte heller hur jag ska palla tre år, tur är väl att alla känner likadant ;) så då har vi ju varandra :) (L)

Lisa: Du betyder för mig me

Linnéa: Tack (L)

2006-12-16 @ 16:58:52
URL: http://amandag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback