2008.09.29 Måndag

Jag är ledsen, ibland räcker jag inte till. Jag vill försöka hela tiden, vill vara alla till lags, vill ha roligt och trivas med mig själv. Jag har alltid tyckt om att vara ensam, nu blir jag galen av tanken att vara ensam i min lägenhet en halvtimme utan att ha något att göra. Jag vill ha något att göra hela tiden, en tom minut gör min numera galen. Det är inte likt mig, jag har alltid tyckt om flera ensamma timmar i min lägenhet då jag kan göra vad jag vill. Jag måste bättra mig, jag orkar inte ha något att göra hela tiden, det är ju därför jag är helt slut på helgerna och antagligen var det därför jag blev sjuk i lördags. Jag ska bättra mig. Jag måste nog lära mig vara ensam igen.

Men inte idag, idag har jag inte orken, idag är jag för ledsen, idag har jag en äcklig dum sten i min mage som inte vill försvinna. Jag ska ta det lugnt denna veckan och imorn åker jag hem för på onsdag ska vi intervjuva folk för vårt projekt. 

Nu skiter jag i detta, nu ska jag sova för i morgon ska jag ha prov i Matte C!
PUSS! 

Kommentarer
Postat av: sara

Finns här! PUSS!

Postat av: Alina

fin header! :)

2008-09-30 @ 18:37:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sicken fin blogg du har! Kika gärna förbi i min, och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar;) Kan tipsa om att i kategorin "Mina innersta tankar" Finns de mest läsvärda inläggen. Kram på dej och ha en fortsatt trevlig vecka:)

2008-09-30 @ 18:40:40
URL: http://onlymimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback