2008.09.28 Söndag.

Idag har jag en massa ilska inom mig som bara vill komma ut. Jag blir bara så arg. Vuxna människor ska inte bete sig såhär.  Vuxna människor ska vara förebild för barnen. Är det er vi andra ska se upp till?

"Din jävla idiot, jag klarar inte av att se dig mer"

Hade jag inte varit så lat hade jag sprungit hem till dig ooch gett dig ett par sanningens ord. Hade du mött samma blick som jag gjorde när du försvann så hade du nog betett dig annorlunda. De ögonen, den sorgen, den hade du inte velat orsaka. Nu gjorde du det, nu förstörde du en hel kväll för oss, en födelsedag för en av dem du älskar mest. Förra gången klarade du det ju, kunde du bara inte hållt igen en gång till?

Jag vet vilka du sårar, är du medveten om det? Alla andra försöker, var inte så jävla ego och bara tänk på dig själv för en gångs skull. För denna gången är det faktiskt inte mest synd om dig!

Jag älskar er andra, ni våra närmsta. Vi står på eran sida och vi finns där för er. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback