2008.09.19 Fredag. Myskväll

Idag har jag haft en riktig myskväll tillsammans med Sarri och Melli. Vi har sett på doobidoo, (som skulle kunna vara det största pensionärsprogrammet som finns) spelat buzz och bara tjötat. Mysigt hade vi i alla fall. Vi pratade om olika saker, som balen, för det tycker vi är kul ;) Sen pratade vi om den 17 oktober som ska bli väldans skoj. Förhoppningsvis slutar min födelsdag bättre än vad Saras premiär på krogen. Sarri, fyllde år i måndags och vi gav världens finaste present, snälla som vi är, en livsförbrukning av tofsar.
 


Jag har också, under denna kväll, fått inte mindre än två låtar skickade till mig ifrån David och Natanael. En döpt till; snus och en "Amanda, don't worry". Jaa, vad problemet är med dessa killar vet jag inte och vet heller inte om jag ens vill veta. Men vi tycker ju om dom innerst inne, visst gör vi väl det?  Men roliga låtar i alla fall och på skolavslutningen tänker jag spela upp "Amanda, don't worry" (som är min favorit av de två låtarna jag hittills fått skrivna, bara till mig). 

I morgon ska jag tillsammans med min familj, mina mostrar med familjer och mormor och morfar till Årjäng och kolla på trav eller vad det nu var. Jag hade ingen större lust, men eftersom vi ska fira morfar där så känns det bäst att vara med (helst hade jag velat vara med Linnéa istället). Jag hoppas att jag kan vara med Linnéa imorn kväll om vi inte kommer hem för sent. Mina öp-kompisar (ja, ni är bara en reservplan) ville få mig på filmkväll i stan imorn, men jag vill bara vara med min bästa vän Linnéa! <3
 


 

Kommentarer
Postat av: sara

hahah du är så elak! wiie 17:e oktober! bio i gbg va:)? btw. jag kollade upp det där med reprisen av doobidoo:



Även i SVT2 20/9, SVT1 25/9 och SVT24 25/9. Sänds även i SVT HD



så jag tror inte det blir några problem!:)

2008-09-20 @ 10:22:11
Postat av: Amanda

haha, elak är jag, men jag vet att du tycker om mig ändå!:D elakheten är en del av min charm;)



Pjuu, då kan vi ju hitta på saker på fredagarna framöver å ändå inte missa dobidoo ;) TUUUUR!

Postat av: Signe

har ni hittat en lösning till det olösliga problemet hur man ska kunna ha ett liv på fredagkvällen utan att missa doobidoo??? HALLELUJAH

2008-09-21 @ 12:57:09
Postat av: Linnéa

BLOGGA MERA DIN SKITTÖNT!

2008-09-24 @ 19:35:07
URL: http://starkvind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback