2008.09.11 Torsdag. Körlektion

Idag har jag haft körlektion med Johan. Jag älskar't! Jag skulle vilja övningsköra jämt, hela livet ut. Okej, kanske inte. Men övningsköra är kul och under 40 minuter sitter jag och glapflabbar mest hela tiden. Idag tryckte Johan på bromsen och kärringstoppade (jag vet att det egentligen inte finns ett sådant ord) bilen när jag körde framför pappa och sen satt vi och gjorde värsta historien av det hela. Kul var det i alla fall. Nästa vecka ska jag köra två lektioner och veckan efter det tre, nu jävlar ska det tas körkort!

Jag är sover hemma ikväll, jag ville ha riktigt mat. Men det var innan jag visste att min familj skulle till golfbanan och inte alls hade tid att göra mat till mig. Till helgen vill jag mysa och se på film med Linnéa, hoppas hon med vill det! Vi måste ses massor innan hon åker till Kina faktiskt!


<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

det blir myyyyys i helgen i massor:D<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback