2008.10.31 Fredag

Signe, min trogna bloggläsare har lnge klagat på att jag inte skriver, men det har bara varit så mycket ett tag. Lovet börjar gå mot sitt slut och jag hade behövt tre veckor till för att verkligen få vila ut mig. Veckan har gått så snabbt och jag har gjort något hela tiden. I söndags firade jag min 18-årsdag med mina fina kompisar. Jag har fina kompisar, jag. Världens finaste tror jag till och med. Inte nog med att de är fina, de är väldigt roliga och uppfinningsrika också. Signe, David, Jesper och Ida S hade skrivit om Tvivel till en text om mig och sedan skrivit en helthelthelthelt egen låt bara till mig. Det va kul och den va fin, nästan så man fick en tår i ögat! Hannakällén och Victor hade gjort om världens roligaste spel till världens gulligaste. De hade bytt ut varenda symbol på labyrintspelet till bilder på mig och mina kompisar. Det var så fint. Vi dansade, drack, pratatade och skrattade igenom oss hela kvällen och natten. Det enda dåliga kvällen var att Hannakällén valde at åka till USA istället för att vara på Grind med oss. En annan bra sak med söndags var att jag äntligen fick se Linnéa igen :)



På måndagen gick vi upp tidigt med tanke på att vi knappt sovit något. Ida körde min mammas bil in till stan eftersom jag skulle göra en viktig sak. Och ja, det gick bra! Nu har jag körkort!

Tisdag hade jag vinkväll med Ida och Linnéa. Jag säger bara, herrejävlar vilkem kväll vi hade det! En heldel fyllesamtal blev det, men de har väl ingen dött av?! ;) Himla kul hade vi i alla fall hela kvällen =)

Onsdag åkte jag in till Uddevalla förfestade hos Linnéa med roliga folk och sedan gick vi ut på GG. Lagon mycket dricka blev det även denna kvällen och vi hade väldans skoj.

Torsdag hade jag en slappdag och på kvällen kom Ida hem till mig en sväng.

Idag har jag först varit på vårdcentralen och sen åkte jag och Ida till Tanum och köpte Halloweensaker och hämtade ut mitt körkort. 

Haha, nu vet ni vad jag gjort på lovet i alla fall såklart har jag kört mycket bil med. Imorgon ska vi ut och Halloweena oss i Fjällbacka. Det kan bli kul och jag vill förfesta med FFF =)

Nu kommer Sarri till mig <3
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Signe

är jag din trognaste bloggläsare?? YAY ME!! eller tråkigt för dig.. ;)

2008-11-01 @ 21:29:19
Postat av: Jennifer

Signe, hon skrev inte trognaSTE hon skrev bara trogna ;P;P

2008-11-02 @ 17:49:24
Postat av: Signe

CRAP!! jag som trodde att jag var något.. :(

2008-11-02 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback