2008.10.19 Söndag. 18!

Och så var man 18. Tänk vad jag sett fram emot den dagen. Tordsags kväll firade jag med min familj och fick paket och åt en god middag. Ida kom å sov hos mig och jag hade en bra sista kväll som 17åring. Fredag morgon vaknar jag av at min familj kommer sjungades och jag fick frukost på sängen. Jag åkte in till stan och var i skolan hela dagen. efter skolan bjöd sarri mig på cactuz och efter de gick vi hem till mig och gjorde oss i ordning. Sen kom Ellen och Melli och vi började dricka lite.. Vi begav oss till tåget och där träffade vi Iddie! Vi träffade Ellens kompisar och vi gick iväg till Kontiki och tog oss en cider. Sedan gick jag o Sarri vidare till trädgårn och efter ett tag dök de andra upp. Vi drack och dansade en massa. Sen när klockan blev lagom gick vi mot bussen som skulle ta oss tillbaka till Uddevalla. Jag hade en bra 18års kväll!

Sara sov hos mig och vi vaknade vid halv elva, packade ihop våra saker och begav oss hemåt. Jag skulle ha släktkalas så det var en massa att förbreda hemma. Ebba kom och hjälpte oss och pratade inte lika mycket som vanligt. Någongång hade jag lovat min släkt att vi inte skulle ha kalas utan fest. Och vilken fest det blev! Groggar bladades och musiken dånade ut stereon! jag har ont i hela kroppen efter att Johan slängde mig mer eller mindra i golvet två gånger och pappa en. Kvällen avslutade jag och Johan med ett tequilla-race och Johan gjorde sönder mammas finglas. Fina presenter fick jag också! Jag har haft en bra helg helt enkelt.


Jag vill bara finnas där för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback