2008.10.11 Lördag

Igår var en bra dag! Vi slutade tidigt från skolan så jag och Ida åkte med pappa å mamma hem. Vi sprang in och köpte massa godis på obs å sen åkte vi hem till mig och åt mat. Senare åkte vi ner till Fjällbacka gick och handlade mat och förberedde oss inför en mysig tjejkväll. Som vanligt hos Ida dukade hon upp alkoholhaltiga drycker, men på grund av körtelfebern valde jag snällt att tacka nej. Sedan kom Sara och Ida S körande i en väldigt fart och vi åt massa mat och glass och Idorna drack öl och jag och sara vatten. Vi såg på tv och hade väldigt kul (Sara Hansson kan vara roligast) innan vi bestämde oss för att gå ner til Galären. Jag och Ida S hittade oss var sitt ragg. Killarna, eller ska man söga gubbarna, var väl runt 60. Inget fel med det, de var trevliga, men när de ville dansa tackade vi snällt nej och skyllde på Idas knä och gick istället iväg och dansade med Ida T och sara i ett hörn. Vi hade väldigt kul. Sedan var det efterfest hos Ida T, där det spelades en väldans massa gitarr. När klockan blev efter fyra bestämde vi oss för att det kanske var dags att åka hem innan sarri skulle somna bakom ratten. Jag var hemma strax för fem och jag somnade innan jag la huvudet på kudden tror jag. I morse, eller vid ett, vaknade jag och mådde hemskt dåligt. Jag skickade iväg ett sms til sarri och till svar fick jag att hon mådde minst lika dåligt som jag. Det är det jag alltid sagt, man kanske får lika kul utan alkohol, men man mår sämre om man inte druckigt. Mer alkohol åt folket!

På fredag fyller jag år! Då ska det bli alkohol mina vänner! Och det är idag bara 14 dagar kvar till Linnéa kommer hem!
Puss och skit!

Kommentarer
Postat av: IdaS

HAHA fan vad roligt inlägg!

"nobody without you, but a wreck of my broken heart, WRECK OF MY BROKEN HEART!!!" haha gud!

jag mådde görbra i morse, eller tre! hihi

Postat av: IdaS

åå tack så mycket!

ska ge igen!

2008-10-11 @ 21:19:20
URL: http://soreklint.se
Postat av: mel

på fredag SMÄLLER de rejält!! då ska de firas!!!!!! :D

2008-10-11 @ 22:04:26
Postat av: HannaKällén

Vad är det jag säger.. gubbar är bäst då de passerat 30;) hahahahah.. eller är de det?

2008-10-14 @ 11:37:50
Postat av: Anonym

idag är det bara 11 dagar kvar, mandis/ Linnéa

2008-10-14 @ 14:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback