2008.10.09 Torsdag


9 oktober är

En kass dag för: 

  1. Linnéa är i Kina, tydligen var det ingen dröm, utan hon åkte i alla fall. Det är kass, jag saknar henne redan... (Plus att det ät 2½ veckor kvar, överlever jag?
  2. Jag kommer antagligen aldrig få något körkort. Till och med min pappa har börjat tvivla.
  3. Jag har en massa plugg som jag inte gjort
  4. Jag orkar inte bråka med folk mer. Hannkällén, när kommer du tillbaka? Jag orkar inte Emo-Hanna mera. Hör av dig när du är tillbaka! Saknar dig!
  5. Jag har haft Naturkunskapsprov idag som jag antagligen får IG på.

En bra dag för att:

  1. Jag ätit god mat hos Davidholm med IdaTorrevi
  2. Längtar till imorn då jag, Sarri, Mel och Ida S ska till Ida T i Fjällbacka. Tjejkväll med mat och massamassa mys
  3. Pluggat på vårt projektarbete, som förövrigt kommer bli bäst!
  4. Det är bara 17 dagar kvar till  Linnéa kommer hem
  5. Jag fyller 18 om 8 dagar

// Amanda!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

I love you and miss u!

Postat av: Amanda

Jag har inte gått någonstans.. och emo-hanna existerar inte! never will do.. Bara en kväl jag blir tvungen att dissa, efter det kommer ni börja leta efter sätt att slippa mig igen men förgäves!^^

2008-10-10 @ 10:19:08
URL: http://amandag.blogg.se/
Postat av: Signe

ehrm hanna du kanske ska skriva ditt namn och inte amandas när du kommenterar?? bara ett förslag.. :P

och ursäkta, ätit god mat, ni har ätit köttfärsås utan tomat!!!

2008-10-10 @ 10:36:33
Postat av: Signe

köttfärsås är som en amanda utan bitterhet!! ASKONSTIGT

2008-10-10 @ 10:38:35
Postat av: Signe

rättelse: köttfärsås utan tomat

2008-10-10 @ 10:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback