2008.10.05 Söndag. Någon gång måste du bli själv.

Jag drömde något så konstigt i natt. Jag drömde att Linnéa skulle till Kina i tre veckor. Jag ringde henne för att säga hejdå och när vi la på började jag nästan gråta över att jag inte skulle få se henne på så länge.
Vilken tur att det bara var en dröm.

Igår hade jag en helt fantastiskt bra dag i Göteborg med mina favorit Öp-bruds. Jag, Hanna, Ida T och Sara skulle fira Melanie med att fotas i en riktigt fotostudio. Vi kom dit och blev iordninggjorda. Vi kände oss som 5 stycken prinsessor. Vi blev fotade och det var verkligen jättekul! Tack för en bra dag tillsammans med er<3 Fler sånna dagar åt folket! Ni gör mig så glad! Puss på er

Annars vet jag inte vad jag ska skriva om, trodde jag hade mycket att skriva, men ing ord kommer ut. Min hjärna är tom, känner mig så konsigt på alla sätt. Kanske håller jag på och få en 18 års-kris. Kan man få det? Kanske klarar jag inte av och växa upp. Jag vill bara ha en varm famn, en puss i pannan och ord om att man är betydelsefull.

För någon gång måste jag bli själv...

Kommentarer
Postat av: sara

haha jaa man kan få en 18-års kris, hamnade i den sjölv:P hahaha men den varade bara 2 dagar som tur var så förhoppningsvis är du snart ur den=) 11 dagar kvar idag du!!:)

2008-10-06 @ 11:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback