2008.10.02 Torsdag! Det kommer bara leda till nå't ont

Du kan inte försvinna ur mina tankar, det hjälper inte att jag bestämmer mig för att sluta tänka på dig och istället glömma bort dig. Du finns ständigt kvar. Jag gjorde det bra i början, var nära på att glömma bort dig helt. Kände mig så nöjd över hur jag gått vidare. Sen tog jag ett steg bakåt och efter det kunde jag aldrig riktigt släppa dig. Ett jävla misstag är va du är, ja, faktiskt så är du ju det. Eller du är kanske inget större misstag. Det största misstaget är väl jag. Men jag skulle gjort vad som helst för att få allt ogjort. För att dra tillbaka tiden och ändrat allt, jag hade behandlat allt så annorlunda då.

Det är första gången jag skriver om detta, eller om dig. I alla fall på detta sättet, så uppenbart. Det var en sommarkväll. en jävligt bra sommarkväll. Jag hade skitkul umgicks med folk jag inte sett på hela sommaren. Dagen efter låg jag i min säng hela dagen, hade så jävla mycket ångest. Jag ville bara gråta, men inte en enda tår ville ut ur mina ögon den dagen!

Jag kan få tillbaka den känslan från den kvällen vilken sekund jag vill. Kanske är det därför jag inte kan släppa dig helt? För alla mina tankar är inte negativa. Faktum är att nästan inga av mina tankar är negatvia om dig längre. Frågan är om jag får hälften så mycket av dina tankar som du får av mina. Antagligen inte. Säkert har du redan glömt bort mig helt, kanske var jag bara en i mängden.

Jag hade helst av allt bara velat dra tillbaka tiden till den sommarkvällen, jag har gjort så mycket annorlunda. Jag hade behandlat dig annorlunda direkt. För jag kan inte släppa dig helt, du var för fin för det. 

Detta blev ett äckligt privat inlägg, spela roll, vem läser mig blogg egentligen. Antagligen ville allt detta bara ut ur mitt hjärna, för fingrarna har gått av sig själv och jag har inte tänkt på vad jag skrivit. Imorgon ska jag hem, vi ska avskeda Linnéa innan hon åker till Kina. På lördag ska vi fira Mel! =)

Kyss mig inte, det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Kommentarer
Postat av: sara

Finnos <3

Postat av: Ida.S

Hey baby!! jag läser din blogg:) tycker om den och tycker om dig!!!

2008-10-03 @ 00:21:55
Postat av: sara

Det är inte så lätt att bara släppa saker, särskilt när man inte är säker på om man vill det eller inte!

2008-10-03 @ 13:48:13
Postat av: sarri

Det är inte så lätt att bara släppa något, särskilt när man inte vet om man ens vill det!

2008-10-03 @ 13:53:46
Postat av: sara

haha jag är grym på detta ändå!=) aja, det lyfter upp din kommentarstatistik iaf;)

2008-10-03 @ 13:55:12
Postat av: melanie

jag gillar dej mandy! :)

2008-10-03 @ 17:14:49
Postat av: Hannabanana

2008-10-04 @ 00:34:57
Postat av: HannaKällén

hahah.. tänkte skriva att "gud vad kul att du fick många komentarer på just detta inlägget!" och att "vissa ämnen är helt enkelt intressantare än andra!" men sedan såg jag ju att sarri stod för majoriteten och då var det inte lika kul"/ iaf, mitt råd är: gör någonting åt det innan du blir masigare än mig och Mel tillsammans;) det vill du inte, tro mig!

2008-10-04 @ 00:38:36
Postat av: Signe

SKYNDA DIG FÖR GUDS SKULL AMANDA INNAN DU BLIR SOM HANNA OCH MELLI!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

2008-10-04 @ 01:04:19
Postat av: Signe

förresten, jag har lärt mig två saker i det här livet(japp, bara två, på 18 år har jag lärt mig två saker).

för det första: akta dig för skidbackarna i trysil. det finns tydligen stup där.

för det andra: man kan inte att komma över någonting om man inte tillåter sig själv att känna det ordentligt, om man bara låser inne det och aldrig gör något åt det kommer det inte bara att försvinna av sig själv. det kommer ligga där och gnaga och en liten del av dig kommer alltid att undra: tänk om.. det man ångrar mest är dom saker man inte gör..

2008-10-04 @ 01:10:26
Postat av: Signe

Damn it I'm deep! och jävlar vad jag är trött..

2008-10-04 @ 01:11:14
Postat av: Linnéaa

she's cle-e-e-e-e-ever!!!!

2008-10-04 @ 19:07:01
URL: http://starkvind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback