2005.10.25 Lördag. Bollen måste dö

Ikväll kommer Linnéa hem till Sverige igen, äntligen. Hon har varit borta alldels för länge nu. Det är inte klok hur snabbt tiden kan gå, det var tre veckor sedan hon åkte nu. Tiden har gått så snabbt, men jag har saknat henne så mycket att jag fått ont. Jag vill inte vara i från min bästis så länge igen, utan henne blir jag halv. Ikväll kommer hon i alla fall hem igen, hon skulle ringa mig när hon landade. Hoppas verkligen hon gör det. Jag vill bara höra hennes röst så klarar jag mig till imorgon när jag äntligen får se henne. Jag kan knappt vänta!

Denna veckan har gått så långsamt, det har hänt en hel del. Jag har lärt mig en del av mig själv, kanske måste man misslyckas och göra fel för att lära sig. Jag går vidare i alla fall. Och egentligen ska jag bara inte lägga mig i så mycket jämt.

Jag är ledsen över hur allt slutade mellan oss, det är tråkigt. Ibland saknar jag dig, ofta försöker jag att inte tänka på dig alls. Det är synd, vi var bra, du och jag tillsammans. Visar det sig att du vill tillbaka till den tiden då vi gick igenom allt tillsammans, då vi alltid fanns där för varandra när vi behövde det som allra mest, så kommer jag öppna upp mina armar och öppna upp mitt hjärta igen. Ingen hade varit gladare än jag då. Men just nu ligger bollen hos dig.

Imorgon ska vi kalasa, men alla mina allra bästa vänner, jag hoppas det blir bra. Synd bara att Hannakällén är i USA, kanske saknar vi henne till och med.


Utan dig är jag inte jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/peppa-er-sjalva.html#comment



hahahahahahaha

2008-10-26 @ 22:04:07
Postat av: Signe

bloggaaaaaa!!

2008-10-30 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback