2008.11.26 Onsdag

Denna blogggen är ju död nufötiden, jag är ju kass. Jag hatar detta. Just nu orkar jag verkligen inte blogga. I morgon ska jag hem, för på fredag ska vi fira Hanna genom att åka till Ullared och köpa en jävla massa julklappar! På kvällen blir det nog utgång trots allt, nej jag har verkligen inte fått nog av det ännu. Inte ens efter förra onsdagen, eller torsadgen snarare som bara var ett långt plågeri för människan. Nej, jag ska tagga om och gå ut på fredag med, jag tror det kan bli kul.

Det är mycket i skolan, men som tur är börjar projektet äntligen bli klart. Vi ser i alla fall slutet på det. Och det bästa av allt, om 1½ vecka åker jag med tjocka familjen till Teneriffa! Det är precis vad vi behöver! :)



Jag hatar att jag behöver säga det, men jag saknar dig. Jag gör verkligen det. Önskar du hade förstått det.<'3

Kommentarer
Postat av: HannaKällén

Ullared - weeeeeho!



För ni är så galet bra <3

2008-11-27 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback