2008.11.11 Tisdag

Jag vet att jag aldrig skriver. Men jag har ju inget att skriva om. Det är tomt. Idag är jag hemma för i morgon ska jag och Ida besöka vår gamla skola för att göra enkätundesökningar till vårt projekt. Shit pommes! Vem visste att det var så svårt att göra en dum enkätundersökning? Vi kommer ju aldrig hinna klart!

Jag har hälsat på min kusin Clara idag med. Hon har fått körtelfeber, jag lider verkligen med henne. Antagligen är det väl mitt fel med, de är nog jag som smittat henne. Imorgon skulle jag å Sarri gått på bio men det visade sig att de inte gick nån vi ville se. Kanske ska vi se den på torsdag när vi ändå ska till Göteborg på den där mässan. Vi får väl se. Imorgon ska jag nog försöka fixa present till Linnéa istället. Det är ju pisamt att jag inte gjort det ännu. Måste köpa present till Ellen, Linnea och Sara också. Men jag tror jag vet vad jag ska köpa i alla fall.

Ikväll vill jag vara med min Linnéa. Hon är bara min och det är så det alltid ska vara. Jag hade velat se på en film och ligga och prata halva natten. Vi får göra det nästa vecka, eller kanske till helgen, jag och min prinsessa.

Nej, nu ska jag plugga retoriktal innan Desperate Housewifes börjar.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: spindel

Nästa vecka blir det mys. Panda och Spindel :):)<3<3

2008-11-11 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback