Amanda & Linnéa skriver blogg -på samma gång!

jag vet, ni har väntat, äntligen är det dags. för första gången i världshistorien, ett blogginlägg av Amanda och Linnéa - samtidigt! Hör och häpnad- vi skriver varannan rad! Ibland skriver Amanda och ibland Linnéa. Att underhålla är vår huvuduppgift! Oj, nu fick vi mycket att leva upp till. Men Amanda, vi underhåller juh alltid- det vet vi alla! Men nog om det, nu börjar vi skriva!

Jo, Amanda jag har funderat på en sak. ÖP- varför?
Linnéa, du går MEDIA! VARFÖR är frågan? På ÖP finns allt man kan önska, massa plugga, trevliga folk å ja, typ allt. Va har ni på Media???
Du får det att låta negativt och fördomsfullt att gå på Sinclair. På Sinclair får man uppleva mycket på en dag. Om man har  tur så lyckas man se alla regnågens färger i hår på samma dag!
Fast, får man de?
Oj, ÖP humor. Vi har också skämt på Sinclair: Typ: Vilken dag är alla EMO's dag?
SKÄRtorsdagen såklart.. kul, verkligen humor.
Okej, inte så värst kanske. Men humor- det har vi. Okej, jag kommer inte på något just nu... Men hela Sinclair är full med glädje!
Nog om humor dit å hit.. En fråga bara, visst ångrar du väl ibland att du inte går på ÖP?!:)
Eftersom att jag är EMO så skulle jag inte passa in på ÖP, så nej är mitt svar :) Men jag gillar er ÖP folk.
Jag känner dig för väl, jag har sett igeom dig för länge sen....
nej, inte ett enda ja-ord kommer ut ur mina läppar. Men nog om ÖP- dumt av mig att ställa en ÖP fråga (man komemr aldrig ur dom)
i know... vi skulle skriva ett kul inlägg, men detta blir bara booooring-.-
Endast kul för dom som inte har någon humor. För det har vi!
JA! ska jag berätta en rolig historia??
Men den får gå fort för om 9 minuter börjar fotbollen!
fotboll, ja. jippie :) men vet du var hajarna lär sig engelska??
under water?
hahahahaha..fel.. en gissning till?
Om det inte är under vattnet så verkar det konstigt och då har jag nog ingen annan gissning.. Tyvärr
på high (haj) school;)
Ljuva humor. Ska vi säga adjö nu?
okej, detta leder ingenstans.. och vi är inte roliga för fem öre...
MYCKET NÖJE KÄRA LÄSARE!
image144

Kommentarer
Postat av: Signe

haha vill du höra mer sinclair-humor?? det får du i vilket fall som helst: har du hört om den nya emo-pizzan som skär sig själv?? AHAHAHAHAHAHA

2008-05-26 @ 21:06:00
Postat av: johanna

Haha. ni är roliga ni.
high school. hahaha

Postat av: jennifer

hahahah....skojskoj!!

2008-05-27 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback