2008-05-25 Söndag!

Jag sitter med datan i känt på vår altan. Det är varmt, fast ändå blåser det lite kallt emellanåt. Jag har skrivit lite filmkunskap och faktiskt är det litelitelite lättare att plugga när man sitter ute i solen. Det är tre veckor kvar till sommalov nu. Bara ter små veckor. Det kommer gå snabbt, snabbare än vad vi är medvetna om. Men innan vi får lov ska jag skrivit klart 4 filmanalyser, göra en hemtenta i svenska, plugga in ett prov i spanska och göra en fördjupning i religion! Och sen har jag klarat ännu ett år på gymnasiet!

I fredags var vi i Idas sjöbod massa öp-folk. Vi var 17 stycken och vi hade så mysigt. Vi badade och bastade, åt mat och massa massa godis! Ida, Signe, Jesper och David sjöng å spelade massa musik och vi gjorde en frågesort om hur välö vi kände  varandra. Vi hade det alldeles bästa-super-trevlig-as -mysig-kväll/natt tillsammans allihopa. Hoppas att alla andra tyckte vi hade lika mysigt som jag tyckte. På morgonen när vi vaknade hade de flesta redan åkt hem. Kvar var bara jag, Ida, Jesper, Hanna och Victor. Vi åt frukost städade ihop och lilla linnea kom  till oss. Sen gick vi ner till centrum och åt glass, innan vi åkte hem igen. Jag åkte raka vägen på konfrimation, det var det tråkigaste jag vart med om på länge. Men jag var trött och osocial så det gjorde inte nåt att min släkt var lika tråkiga som vanligt.

I onsadag var vi i min lägenhet och drack öl å hade trevligt. Senare på kvällen kom även Linnéa och Frida. Det var en kul kväll tyckte jag. Vissa blev lite fullare än andra. Jag mäner inga namn, men kul var det.

Ikväll åker jag in till stan igen, då ska jag träffa Linnéa! I veckan ska jag plugga och på lördag är det dags för Genevilyran!=) Vi umgås mycket vi, vi kompisar på skolan, men snart är det sommarlov och innan dess får vi umgås så mycket så att vi hinner tröttna på varandra, så vi saknar varandra mindre i sommar.

//Amandaaa

Kommentarer
Postat av: Dave

Helt sant. VI umgås väldigt mycket! GENEVI, here we come!! :D

Postat av: Sofia

Skulle vara kul att ta en promenad i veckan :)

2008-05-25 @ 20:59:12
URL: http://precis-som-romeo.bloggspace.se
Postat av: HannaKällén

det är en jävligt bra taktik.. det där med att umgås mycket nu innan sommaren för att tröttna på varandra! men jag är rädd att dne kommer att misslyckas, ge det en vecka och jag slår vad om att jag kommer sakna öp-nördarna massor! tur att jag tar med mig en till strömstad:P

2008-05-25 @ 22:11:46
Postat av: Signe

nej just det, nämn inga namn.. ha-ha-ha-hanna källéen(det är ju hon osm är fyllot i gänget).. :P
ja det var jättemysigt, trevligt folk och bra musik :) och nästa år blire gotland!!

2008-05-26 @ 10:15:11
URL: http://ellikamaria.blogg.se/
Postat av: SOfia

svar: Vad sägs om imorgon efter skolan :)?

2008-05-26 @ 15:15:12
URL: http://precis-som-romeo.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback