2008-05-03 Lördag.

Länge sen jag skrev men jag har bara inte orken till att sitta här å skirva massa onödiga saker.
I onsdags, valborg, var vi först ett gäng hemma hos Melli och grillade:) Massa mysigt var det. Sedan åkte vi in till stan och begav oss till skeppsviken, där var det rätt tråkigt faktikst. Vi var inte där så länge utan åkte tillbaka in till stan och till pingvin. Vi käkade lite innan vi gick vidare hem till Lilla Linnea ett gäng. klockan ett halv två började vi bli trötta så jag, Ida och Hanna gick hem till mig och jag somnade gott framför Pretty Women. :)

Torsdag och fredag har jag bara slöat hela dagen lång och idag har jag vart på Hamburgsundsskor och dör var det mycketmycket folk. Jag köpte iallafall ett par svarta skor med klackar =O Nu är jag inne i stan igen och ikväll ska vi se på film några stycken i min lägenhet. Vi ska se på dagboken eftersom det finns vissa personer som påstår att Love actully är den bästa kärleksfilmen. Haha, dom kan ju inte sett dagboken helt enkelt.

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det tragiska är ju att vissa idioter (vill inte peka ut någon men han börjar på V och var en gång galet långhårig, för att inte säga för mycket) fortfarande hävdar att Love Actually är bättre än Dagboken.. Någonting är fel med den människan! ;)

2008-05-06 @ 09:05:06
Postat av: Signe

man kan dela in världen i två sorters personer: dom som har sett dagboken och dom som inte har det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback